banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Špecialista podpory obchodu pre Verejné Obstarávanie

Menej ako 2 týždne

FCC Environment – Spoľahlivé služby komplexného odpadového hospodárstva

Westend Plazza, Karlova Ves, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 600 € hrubého

Zákl. mzda + 20 % ročný bonus vyplácaný 3 x ročne; Základná zložka mzdy môže byť navýšená v závislosti od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Obchod, Štátna správa, samospráva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Odborný referent, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista verejného obstarávania


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho menšieho tímu oddelenia podpory obchodu hľadáme zodpovednú/ného a spoľahlivú/ého kolegyňu/kolegu, ktorá/ý má skúsenosti s procesom verejného obstarávania a má záujem o rozvoj aj v iných činnostiach nášho oddelenia.

TENDRE A VÝBEROVÉ KONANIA

  • sledovanie a evidencia vyhlásených tendrov a výberových konaní
  • koordinácia a príprava dokumentácie pre verejné obstarávanie,
  • zabezpečovanie elektronických aukcií verejného obstarávania a komerčných zákazníkov,
  • príprava súťažných podkladov pre VIP zákazníkov,
  • agenda revíznych postupov
  • základná kontrola znenia zmlúv, vrátane dodatkov a príloh, zabezpečenie pripomienkovania zmlúv prostredníctvom advokátskej kancelárie.

OBCHODNÉ ČINNOSTI

  • spolupráca a príprava na spracovávaní obchodných ponúk pre VIP zákazníkov,
  • návrhy a tvorba prezentácií portfólia služieb spoločnosti v spolupráci s PR oddelením,
  • návrhy tém súvisiacich so životným prostredím na sociálne siete,
  • rekalkulácie efektivity obchodných prípadov.

DATABÁZY A REPORTY

  • FCC Group reporting (Central Function): tendre a verejné súťaže,
  • evidencia a elektronická archivácia záznamov VO,
  • spolupráca na tvorbe interných edukačných materiálov majúcich priamu väzbu na oddelenie podpory obchodu, verejné obstarávanie, tendre a marketing.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 13. plat 
  • Príspevok na dochádzanie do práce
  • Hodiny angličtiny alebo španielčiny 
  • Príspevky zo SF na regeneráciu pracovnej sily
  • Príspevky zo SF pri pracovných a životných jubileách
  • Možnosť ďalšieho odborného vzdelávania
  • Firemné spoločenské podujatia (medzinárodné letné a zimné športové hry)
  • Flexibilná doba príchodu do zamestnania  medzi 6.00 - 9.00 hod.
  • Možnosť Home Office 4x mesačne

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám vopred za zaslané životopisy, odpovedať budeme len kandidátom, ktorí postúpia do užšieho výberu, resp. budú pozvaní na osobný rozhovor. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca:

  • skúsenosti s verejným obstarávaním min. 2 roky,
  • znalosť zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní,
  • skúsenosti s elektronickými rôznymi platformami vo VO a iných
  • systematický a proaktívny prístup k práci, výborný time-manažment
  • samostatnosť, zodpovednosť, schopnosť rýchlo sa učiť,
  • analytické myslenie, logické uvažovanie a zmysel pre detail
  • skúsenosti alebo ovládanie legislatívy v odpadovom hospodárstve výhodou
  • VP je výhodou, nie podmienkou

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.