Špecialista podpory obchodu pre Verejné Obstarávanie
Menej ako 2 týždne
FCC Environment – Spoľahlivé služby komplexného odpadového hospodárstva
Westend Plazza, Karlova Ves, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 600 € hrubého
Zákl. mzda + 20 % ročný bonus vyplácaný 3 x ročne; Základná zložka mzdy môže byť navýšená v závislosti od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Obchod, Štátna správa, samospráva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Odborný referent, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista verejného obstarávania
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho menšieho tímu oddelenia podpory obchodu hľadáme zodpovednú/ného a spoľahlivú/ého kolegyňu/kolegu, ktorá/ý má skúsenosti s procesom verejného obstarávania a má záujem o rozvoj aj v iných činnostiach nášho oddelenia.
TENDRE A VÝBEROVÉ KONANIA
- sledovanie a evidencia vyhlásených tendrov a výberových konaní
- koordinácia a príprava dokumentácie pre verejné obstarávanie,
- zabezpečovanie elektronických aukcií verejného obstarávania a komerčných zákazníkov,
- príprava súťažných podkladov pre VIP zákazníkov,
- agenda revíznych postupov
- základná kontrola znenia zmlúv, vrátane dodatkov a príloh, zabezpečenie pripomienkovania zmlúv prostredníctvom advokátskej kancelárie.
OBCHODNÉ ČINNOSTI
- spolupráca a príprava na spracovávaní obchodných ponúk pre VIP zákazníkov,
- návrhy a tvorba prezentácií portfólia služieb spoločnosti v spolupráci s PR oddelením,
- návrhy tém súvisiacich so životným prostredím na sociálne siete,
- rekalkulácie efektivity obchodných prípadov.
DATABÁZY A REPORTY
- FCC Group reporting (Central Function): tendre a verejné súťaže,
- evidencia a elektronická archivácia záznamov VO,
- spolupráca na tvorbe interných edukačných materiálov majúcich priamu väzbu na oddelenie podpory obchodu, verejné obstarávanie, tendre a marketing.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 13. plat
- Príspevok na dochádzanie do práce
- Hodiny angličtiny alebo španielčiny
- Príspevky zo SF na regeneráciu pracovnej sily
- Príspevky zo SF pri pracovných a životných jubileách
- Možnosť ďalšieho odborného vzdelávania
- Firemné spoločenské podujatia (medzinárodné letné a zimné športové hry)
- Flexibilná doba príchodu do zamestnania medzi 6.00 - 9.00 hod.
- Možnosť Home Office 4x mesačne
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám vopred za zaslané životopisy, odpovedať budeme len kandidátom, ktorí postúpia do užšieho výberu, resp. budú pozvaní na osobný rozhovor. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca:
- skúsenosti s verejným obstarávaním min. 2 roky,
- znalosť zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní,
- skúsenosti s elektronickými rôznymi platformami vo VO a iných
- systematický a proaktívny prístup k práci, výborný time-manažment
- samostatnosť, zodpovednosť, schopnosť rýchlo sa učiť,
- analytické myslenie, logické uvažovanie a zmysel pre detail
- skúsenosti alebo ovládanie legislatívy v odpadovom hospodárstve výhodou
- VP je výhodou, nie podmienkou
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.