banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Financial Administrator pre značku Bioderma a Institut Esthederm

Menej ako 2 týždne

NAOS SLOVAKIA s. r. o.

Žižkova 9, Staré Mesto, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Účtovník, Špecialista pohľadávok, Špecialista fakturácie a platieb


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do priateľského kolektívu finančného oddelania hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Financial Administrator. U nás sa rozhodne nudiť nebudeš - pracujeme vo firme, kde najlepšie spôsoby a procesy stále nastavujeme. Pokiaľ máš rád/a výzvy, chuť veci zlepšovať a svojou aktivitou priamo ovplyvňovať procesy v spoločnosti, rozhodne čítaj ďalej.


Koho hľadáme?

Precízneho a spoľahlivého kolegu/kolegyňu so zmyslom pre detail.


Čo od Teba očakávame?

Je pre Teba dôležité rozumieť súvislostiam a pochopiť fungovanie finančných procesov, vidieť zmysel svojej práce, prinášať nové nápady a riešenia.
Vieš identifikovať a upozorniť na prípadné riziká.
Chceš mať voľné ruky, dokážeš si zorganizovať povinnosti, získať všetky potrebné podklady, spracovať ich načas a správne.
Uvedomuješ si, že nikto nie je dokonalý a nebojíš sa požiadať o radu.
Máš chuť učiť sa nové veci.
Prácu v menšej pobočke považuješ za výhodu a tešíš sa z komplexnosti svojej práce.
Komunikácia nie je pre Teba otrava, rád/a riešiš prichádzajúce požiadavky a si support svojim kolegom z financí a salesu.

Čo bude Tvojou hľavnou náplňou práce?

  • Zadávanie prijatých faktúr do systému, kontrola správností a úplností podkladov
  • Spracovávanie interných objednávok
  • Komunikácia a spolupráca s externou účtovnou spoločnosťou
  • Konfirmácia záväzkov a pohľadávok
  • Spracovávanie dohadných položiek
  • Príprava podkladov pre platby, kontrola prijatých úhrad
  • Koordinácia vymáhania pohľadávok a zasielanie upomienok
  • Spracovávanie zápočtov
  • Správa systému CRM a podpora jeho užívateľov

Čo očakávame?

Minimálne 2 roky skúseností na podobnej pozícií
Vynikajúca znalosť MS Excelu
Znalosť účtovníctva a účtovných postupov
Znalosť účtovných systémov SAP a skúsenosti s prácou v CRM je veľkou výhodou.


Pokiaľ Ťa naša ponuka zaujala a chceš sa stať súčasťou spoločnosti, ktorá je jednotkou na trhu v oblasti dermokozmetiky, neváhaj nám poslať svoj životopis.


Zamestnanecké výhody, benefity:

- flexibilný začiatok a koniec pracovnej doby

- priateľský kolektív a podporujúce pracovné prostredie

- benefity, ktoré Ti pomôžu starať sa o seba

-možnosť učiť sa nové veci, podieľať sa na nastavovaní procesov


Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás pracovná ponuka v našej spoločnosti zaujala, prosím pripojte k životopisu aj motivačný list.

Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca:
Precíznosť a spoľahlivosť
Dobré komunikačné zručnosti
Flexibilita
Samostatnosť a rozhodnosť

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.