banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Customer Service Manager

Menej ako 2 týždne

EXACT RECRUITMENT, spol. s r.o.

Bratislava, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 3 000 € hrubého

Salary depends on experience, skills, etc.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zaradené

Manažment, Vrcholový manažment, Zákaznícka podpora, Manažér call centra, Riaditeľ call centra, Supervízor call centra


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

For our client we are hiring a Customer Service Manager.  In this role, you will report to the Head of Department and be responsible for end-to-end management of customer service operations across several locations and cultures.

Your role

  • Provide leadership to customer service teams in multiple locations, ensuring their work is aligned with business objectives.

  • Take ownership of day-to-day operations, safeguarding high service levels, SLA fulfilment and ongoing improvements.

  • Increase efficiency, scalability and service quality by refining processes and applying best practices.

  • Track and evaluate KPIs and performance metrics, preparing regular overviews for senior management.

  • Guarantee professional handling of customer interactions across all communication channels.

  • Work closely with other internal teams to support smooth operations.

  • Serve as the main escalation point for complex operational and service issues.

  • Contribute to recruitment, onboarding and training of customer service colleagues.

  • Foster a strong customer-centric mindset focused on satisfaction, loyalty and retention.


Requirements

5 years of experience in customer service leadership roles, including at least 2-3 years managing teams across multiple locations.

Proven experience in people management, preferably within the finance or banking sector.

Excellent English communication skills, other languages are a plus.

Background in international companies and familiarity with compliance and regulatory requirements in financial customer service.

Data-driven mindset with experience in KPI management and analytics.

Strong leadership, problem-solving, decision-making and conflict-resolution skills.

Informácie o výberovom konaní:
https://exact-recruitment.sk/gdpr/

O firme
Global shared service centre in Bratislava.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.