Náš kakawcový eshop hľadá svojho pána/pani
2 dni
Cacaofé s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 300 - 1 500 € hrubého
Finálna výška mzdy bude stanovená podľa vašich schopností a seniortiy. K zverejnenej mzde prináleží variabilné odmeňovanie do výšky 15% odmeny.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Obchod, Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Obchodný referent, E-commerce specialist, Administrátor internetového obchodu
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Najskôr sa predstavíme
Sme malá, no dynamicky rastúca spoločnosť, kde má vaša práca skutočný zmysel, nakoľko sme registrovaným sociálnym podnikom.
U nás má miesto naozj každý človek bez akejkoľvek diskriminácie.
Aká bude tvoja rola a kľúčový prínos?
Na tejto pozícii nebudeš len správca - budeš aj architektom nášho digitálneho kakawcového eshopu. Nebránime sa tvojej kreativite, ale dôležitá pre nás je administratívna podpora eshopovych aktivít.
Čo budeš u nás každý deň meniť k lepšiemu?
Kompletné riadenie e-shopu: Budeš hlavný editor a koordinátor – zabezpečíš kompletnú technickú, vizuálnu a obsahovú správu e-shopu (katalóg, ceny, skladová dostupnosť).
Prvotriedny zákaznícky zážitok: Prevezmeš misiu neustálej optimalizácie používateľského zážitku. Budeš analyzovať správanie zákazníkov, identifikovať prekážky v nákupnom procese a testovať zmeny, aby si zvyšoval konverzný pomer.
Komunikácia: zabezpečíš aj bežnú administratívu, kompletné vybavenie objednávok od ich spracovania až po fakturáciu a starostlivosť o našich skvelých klientov.
Event Management s presahom: Okrem online sveta sa zapojíš aj do offline diania. Budeš koordinovať a logisticky zabezpečovať eventy, čím prepojíš e-shop so svetom značky.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca s hlbším zmyslom, keďže naša výroba a baliareň sú integračnými pracoviskami s ľuďmi so zdravotným znevýhodnením,
skvelý kolektív kolegov,
zamestnanecké zľavy na naše skvelé produkty,
to najdôležitejšie naše voňavé a chutné nápoje na pracovisku grátis.
Informácie o výberovom konaní:
Výberové konanie prebieha v dvoch kolách. Prvým je telefonický rozhovor, po ktorom sa rozhodneme či sa uvidíme osobne. Následne sa snažíme kontaktovať kandidátov do maximálne 2 týždňov odo dňa osobného pohovoru. Súčasťou druhého kola bude vypracovanie krátkeho zadania, ktoré nám priblíži spoločné vnímanie hodôt.
Nie je v našich schopnostiach kontakovať všetkých skvelých ľudí, avšak ak si spätnú väzbu vyžiadate - sme tu pre vás.
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie: Stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vyššie, ideálne v oblasti e-commerce, marketingu alebo ekonómie.
Osobnostné predpoklady: Silné analytické myslenie, orientácia na na klienta a detail, proaktívny a výsledkový prístup, schopnosť pracovať s dátami a riešiť problémy.
Prax: Preukázateľné skúsenosti s riadením a správou e-shopu (min. 2-3 roky) ideálne v segmente potravín, znalosť princípov SEO, Ecomail / Brevo, Shoptet a Google Analytics.
Jazykové znalosti: Plynulá slovenčina (C1) a pokročilá znalosť anglického jazyka (úroveň B1/B2).
Ostatné znalosti: Práca s analytickými nástrojmi (Google Analytics), skúsenosť s platobnými bránami a dopravcami výhodou.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.