banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Manažér interného call centra

Menej ako týždeň

MG PZS, s.r.o.

Legionárska, Trenčín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

2 000 - 3 000 € hrubého

Mzda sa skladá : FIX/ dohodou /+ procesné ukazovatele KPI, odmeny, prémie za výkon

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vyššie odborné

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Manažment, Vrcholový manažment, Zákaznícka podpora, Obchodný manažér, Obchodný riaditeľ, Vedúci obchodnej skupiny, Manažér call centra, Supervízor call centra


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Manažér call centra

  • Zodpovednosť za manažment a výkon kontaktného centra (cca 10 telefonistov) spoločnosti.
  • Aktívne služby v zmysle podpory obchodného tímu v teréne (dohodnutie stretnutí, prieskum, upgrade zákazníckej databázy)
  • Coaching, mentoring a školenia telefonistov
  • Reporting, účasť na poradách vedenia
  • Podpora inovatívnych technických riešení na báze AI
  • Zákaznícky servis 


Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Člen vedenia spoločnosti, účasť na strategických rozhodnutiach
  • Zabezpečíme potenciál kariérneho a profesionálneho rastu u leadra trhu B2B služieb
  • Ponúkame osobný rozvoj a vzdelávanie s podporou skúsených mentorov.
  • V našej firme je vysoká výkonová orientácia, takže ťa budeme motivovať k dosiahnutiu tvojich cieľov.
  • Máme flexibilný pracovný čas
  • Zaručujeme ti stabilnú prácu v rámci rastúceho a úspešného podniku.
  • Poskytneme ti moderné pracovné prostredie a najnovšie technológie (AI podpora).

Informácie o výberovom konaní:
Hľadám človeka, ktorý miluje poriadok v procesoch, energiu v tíme a profesionálne vystupovanie navonok. Niekoho, kto vie, že call centrum nie je len o vybavených hovoroch, ale o dôvere, prvom dojme a správne nastavenej komunikácii.
Máme skvelé asistentky, výborný back office tím a firmu
Ak si typ, čo rád zdvíha latku, vie viesť ľudí a rád vidí, že jeho práca má zmysel pošli CV.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Minimálne 3 roky aktívnej skúsenosti ako teamleader / manažéra call centra , resp manažér predaja aalebo servisných služieb
  • Managerské zručnosti
  • Profesionálne komunikačné zručnosti
  • Schopnosť motivovať tím
  • Schopnosť coachingu
  • Znalosť MS Office
  • Znalosť softvéru na správu call centra

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.