banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Pracovník/čka zákazníckeho servisu a administratívy

Menej ako týždeň

MenkynaPartners Management Consulting, s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 450 € hrubého

Konečná výška mzdy bude predmetom partnerskej diskusie a odvíja sa od individuálnych skúseností kandidáta.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Archivár, správca registratúry, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hlavná náplň práce:
Implementácia procesu „order entry", zodpovednosť za zadávanie dokladov do interného systému od objednávky až po fakturáciu.

Práca s vyhotovením dokladov ako sú:

  • Objednávky od zákazníkov na predaj /prenájom lešenia
  • Príjemky a výdajky zo skladu
  • Evidencia nájmov lešenia
  • Vystavovanie faktúr

Zodpovednosť za proces nákupu materiálu od materskej firmy (vytváranie dokladov o prijme tovaru, následné naskladnenie do interného systému).

Ďalšie zodpovednosti:

  • Podpora pri predaji a starostlivosti o zákazníka, vrátane vybavovania reklamácií a iných požiadaviek zákazníkov
  • Pokladňa a práca s hotovosťou
  • Evidencia účtovných dokladov v účtovnom softvére BYZNYS
  • Starostlivosť o plynulý chod kancelárie
  • Asistentská podpora (napr. nákup spotrebného materiálu pre centrálu a sklad)

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Notebook, telefón, aj na súkromné účely
  • Zázemie medzinárodnej spoločnosti zabezpečujúcej dlhodobé a stabilné pracovné príležitosti
  • Pracovné podmienky európskeho štandardu
  • Priestor na sebarealizáciu, možnosť profesionálneho a odborného rastu

Požiadavky na zamestnanca:

  • Požadované vzdelanie stredoškolské s maturitou (ekonomické vzdelanie výhodou)
  • Zmysel pre tímovú prácu, precíznosť a spoľahlivosť
  • Pro-zákaznícka orientácia a výborné komunikačné zručnosti.
  • Skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu a skladového hospodárstva je výhodou
  • Dobrý písomný prejav
  • Znalosť anglického jazyka na úrovni (B1) mierne pokročilý podmienkou

O firme
Stabilná medzinárodná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou v poskytovaní technických riešení a služieb pre stavebný a priemyselný sektor.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.