banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Finančný riaditeľ

Stále hľadajú

Vitachem Natural Solutions s. r. o.

Černyševského 26, Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 3 000 € hrubého

V závislosti od kvalifikácie a skúseností kandidáta môže byť základná mzda dohodnutá vyššie.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Vrcholový manažment, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Ekonomický/finančný riaditeľ, Finančný analytik, Finančný manažér, Controller


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Rozumieš finančnému manažmentu a účtovníctvu? Chceš byť súčasťou budovania rýchlorastúcej firmy? Rozumieš tvorbe finančného rozpočtu spoločnosti a vieš ho aj nastaviť, sledovať a vykazovať?

Sme menšia firma, ktorá rýchlo rastie, a preto do nášho tímu hľadáme skúseného a strategicky zmýšľajúceho kolegu so skúsenosťami z controllingu, finančného plánovania, vykazovania a riadenia výkonnosti firmy, ktorý má hlbokú znalosť účtovníctva. Ide pre nás o kľúčovú riadiacu pozíciu, v ktorej bude nový kolega participovať na tvorbe dlhodobej stratégie a plánovania rastu spoločnosti, nastavovať a dohliadať na procesy rozpočtovania, prognózovania a kontroly nákladov, navrhovať a tiež pripravovať finančné analýzy, a podporovať obchodné rozhodnutia. 

Úlohou nášho nového kolegu bude:

- Zodpovednosť za finančné riadenie spoločnosti v súlade s platnými právnymi predpismi, vrátane zodpovednosti za nastavenie, vedenie a implementáciu procesu tvorby rozpočtu spoločnosti a ročného podnikateľského plánu.

- Zodpovednosť za monitoring schváleného rozpočtu spoločnosti a jeho dodržiavanie, návrh opatrení pri zistení významných odchýlok skutočnosti v porovnaní s plánom,

- Zodpovednosť za vypracovávanie analýz nákladov a ich sledovanie ekonomického dopadu na spoločnosť, koordinácia prípravy mesačných rozpočtov nákladov a výnosov, controlling nákladov, vrátane dodržiavania čerpania režijných nákladov,

- Príprava ekonomických analýz a analýz pre vedenie spoločnosti (ako napr. vyhodnocovanie profitability produktov, zákazníkov a segmentov), tvorba finančných scenárov (best/mid/worst case), návrh KPI´s spoločnosti, ich nastavenie a meranie výkonnosti firmy,

- Spracovanie a prezentácia pravidelných reportov podľa požiadaviek, a príprava odporúčaní vedeniu spoločnosti a majiteľom,

- Identifikácia a návrh opatrenia na ošetrenie finančných rizík, optimalizáciu nákladov a identifikovanie investičných možností spoločnosti,

- Riadiť financovanie, bankové vzťahy a poistné programy; dohliadať na transferové oceňovanie a menové riziko,

- V tejto pozícii bude nový/a kolega / yňa strategickým partnerom pre CEO / COO / CHRO/ majiteľov,

- Vedenie a podpora ďalšieho rozvoja finančného tímu na čele s Head of Finance, podpora kultúry spoločnosti a biznis excelence, v zmysle vyladenia procesov a zdieľania informácií,

- Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti ako sales, CS, nákup, planning, atď., audítormi a kontrolnými orgánmi,

- Navrhovať a monitorovať interné kontroly a finančné procesy; riadiť digitalizáciu a zlepšenia ERP.

- Dohľad nad finančnou výkonnosťou, zisk a stratu, plánovanie a monitorovanie cash flow vrátane návrhov pre prípad potreby.

​Spolupracovať budeš najmä s kolegami z oddelenia predaja, nákupu, plánovania výroby služieb zákazníkom a kvality.​

Zamestnanecké výhody, benefity:

- ročný bonus,

- flexibilný pracovný čas (hlavný pracovný čas 9,30-15,00)

- firemná dovolenka nad rámec zákona v období 24.12.-31.12.,

- výškovo nastaviteľné stoly, ergonomické stoličky,

- pitný režim na pracovisku (káva, čaj, minerálka),

- podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja,

- samostatné kancelárie max. 4 osoby,

- akcie pre zamestnancov (teambuildingy, spoločné raňajky),

- práca v príjemnom kolektíve.

Informácie o výberovom konaní:
Pozícia môže byť obsadená okamžite, avšak na správneho kandidáta si vieme aj počkať.

Za prejavený záujem Vám ďakujeme, z kapacitných dôvodov budeme za účelom osobného pohovoru kontaktovať len vybraných kandidátov. O výsledku výberového konania budeme oslovených uchádzačov informovať telefonicky alebo e-mailom.

Požiadavky na zamestnanca:

• Analytické myslenie a proaktívne riešenie problémov: Schopnosť analyzovať finančné údaje a riešiť problémy je kľúčovou požiadavkou.

• Komunikácia: Vynikajúce písomné a ústne komunikačné zručnosti a schopnosť odprezentovať aj komplexné finančné a obchodné informácie rôznym zainteresovaným stranám, a to aj v anglickom jazyku (C1/C2).
• Organizačné zručnosti a pozornosť k detailom: Táto pozícia vyžaduje silné organizačné schopnosti, časový manažment a vysokú mieru presnosti.
• Vynikajúce znalosti v oblasti účtovníctva s cieľom vypracovať finančné výkazy presne, rozumieť agende DPH, časového rozlíšenia, Intrastatu, procesu uzatvárania roka atď. preto sú potrebné skúsenosti s účtovníctvom a pochopenie agendy účtovníctva.
• Ovládanie programu MS Excel a iného finančného softvéru na finančné plánovanie, prognózovanie a všeobecné riadenie databáz.
• Skúsenosti s finančným riadením z firmy pôsobiacej globálne, resp. aspoň na európskej úrovni.

Koho hľadáme? 
Tímového hráča, kolegu, ktorý bude profesionál, na ktorého sa budeme môcť spoľahnúť a pre ktorého je dôležitá otvorená komunikácia a čestné konanie, a to isté ponúkame my.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.