Konzultant pre verejné obstarávanie
Menej ako týždeň
Envisor s. r. o.
Odborárska 21, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 000 € hrubého
Základná mzda od 2000 Eur, konečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Konzultant
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Poskytovanie komplexného odborného poradenstva v oblasti verejného obstarávania, vrátane analýzy potrieb klientov a návrhu optimálnych riešení.
- Realizácia jednotlivých postupov zadávania zákaziek v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a príslušnými metodickými príručkami.
- Koordinácia a realizácia postupov verejného obstarávania tovarov, služieb a stavebných prác, s dôrazom na dodržiavanie legislatívnych požiadaviek.
- Príprava podkladov a dokumentácie k jednotlivým postupom verejného obstarávania, vrátane súťažných podkladov a zmluvných dokumentov.
- Zabezpečovanie všetkých administratívnych úkonov a efektívnej komunikácie s uchádzačmi v procese verejného obstarávania.
- Riešenie revíznych postupov a podávanie návrhov na zmenu a doplnenie podmienok v procese verejného obstarávania.
- Zabezpečovanie informačných povinností voči Úradu pre verejné obstarávanie, vrátane správy a predkladania potrebných hlásení.
- Práca s elektronickými prostriedkami a systémami na podporu verejného obstarávania.
- Účasť na zasadaní komisií na vyhodnotenie predložených ponúk, analýza a hodnotenie ponúk uchádzačov.
- Konzultačné služby a právne poradenstvo v oblasti verejného obstarávania pre klientov a interné tímy.
- Typický deň na pozícii Konzultant pre verejné obstarávanie zahŕňa analýzu aktuálnych projektov a prípravu dokumentácie pre prebiehajúce verejné obstarávania.
- Pracovná doba je zvyčajne od pondelka do piatku, s flexibilným začiatkom a koncom pracovného dňa, pričom sa očakáva dôraz na plnenie stanovených termínov a úloh.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Flexibilný pracovný čas.
- Možnosť práce z home office.
- Podpora odborného rastu.
- Vzdelávacie programy.
- Priateľský tím a kultúra.
- Možnosť kariérneho postupu.
- Flexibilné dovolenky a voľno.
Požiadavky na zamestnanca:
- Minimálne 1 rok so zadávaním nadlimitných a podlimitných zákaziek
- Znalosť anglického jazyka výhodou
- Zodpovednosť, pracovitosť, lojálnosť
- Logické myslenie, analytické schopnosti
- Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
- Schopnosť pracovať v tíme, ale aj schopnosť samostatne navrhovať riešeni vzniknutých situácií
- Na osobný pohovor budú pozvaní iba uchádzači, ktorí budú spĺňať minimálne požiadavky.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.