banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Konzultant pre verejné obstarávanie

Menej ako týždeň

Envisor s. r. o.

Odborárska 21, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 000 € hrubého

Základná mzda od 2000 Eur, konečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Konzultant


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Poskytovanie komplexného odborného poradenstva v oblasti verejného obstarávania, vrátane analýzy potrieb klientov a návrhu optimálnych riešení.
  • Realizácia jednotlivých postupov zadávania zákaziek v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a príslušnými metodickými príručkami.
  • Koordinácia a realizácia postupov verejného obstarávania tovarov, služieb a stavebných prác, s dôrazom na dodržiavanie legislatívnych požiadaviek.
  • Príprava podkladov a dokumentácie k jednotlivým postupom verejného obstarávania, vrátane súťažných podkladov a zmluvných dokumentov.
  • Zabezpečovanie všetkých administratívnych úkonov a efektívnej komunikácie s uchádzačmi v procese verejného obstarávania.
  • Riešenie revíznych postupov a podávanie návrhov na zmenu a doplnenie podmienok v procese verejného obstarávania.
  • Zabezpečovanie informačných povinností voči Úradu pre verejné obstarávanie, vrátane správy a predkladania potrebných hlásení.
  • Práca s elektronickými prostriedkami a systémami na podporu verejného obstarávania.
  • Účasť na zasadaní komisií na vyhodnotenie predložených ponúk, analýza a hodnotenie ponúk uchádzačov.
  • Konzultačné služby a právne poradenstvo v oblasti verejného obstarávania pre klientov a interné tímy.
  • Typický deň na pozícii Konzultant pre verejné obstarávanie zahŕňa analýzu aktuálnych projektov a prípravu dokumentácie pre prebiehajúce verejné obstarávania.
  • Pracovná doba je zvyčajne od pondelka do piatku, s flexibilným začiatkom a koncom pracovného dňa, pričom sa očakáva dôraz na plnenie stanovených termínov a úloh.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Flexibilný pracovný čas.
  • Možnosť práce z home office.
  • Podpora odborného rastu.
  • Vzdelávacie programy.
  • Priateľský tím a kultúra.
  • Možnosť kariérneho postupu.
  • Flexibilné dovolenky a voľno.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Minimálne 1 rok so zadávaním nadlimitných a podlimitných zákaziek
  • Znalosť anglického jazyka výhodou
  • Zodpovednosť, pracovitosť, lojálnosť
  • Logické myslenie, analytické schopnosti
  • Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
  • Schopnosť pracovať v tíme, ale aj schopnosť samostatne navrhovať riešeni vzniknutých situácií
  • Na osobný pohovor budú pozvaní iba uchádzači, ktorí budú spĺňať minimálne požiadavky.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.