Executive Assistant / Office Manager
Menej ako týždeň
NeO Spectra s. r. o.
Mnoheľova 4984, Poprad, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
mzda sa upresní na základe kvalifikácie uchádzača
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme asistentku, ktorá sa stane dôležitým členom nášho tímu. Si absolventka alebo máš viacročné skúsenosti v požadovanej oblasti a túžiš po nových výzvach vo svojej kariére?
Ukáž nám svoj pozitívny vzťah k práci, posuň vpred naše projekty a procesy, a podpor svojich kolegov svojimi zručnosťami. Si kreatívna, iniciatívna, rada veci inovuješ a posúvaš vpred? Ak áno, si ten správny človek. Pridaj sa k nám!
Tvojou úlohou bude:
- vykonávanie širokého spektra úloh zameraných na podporu fungovania firmy a plynulé fungovanie jej agendy podľa pokynov,
- dohľad nad dodržiavaním termínov,
- koordinácia a vybavovanie e-mailovej, telefonickej a osobnej komunikácie,
- monitoring obchodných príležitostí a príprava analýz na podporu rozhodovania,
- spolupráca na príprave cenových ponúk, zmlúv a obchodných stratégií,
- príprava a dohľad nad obchodnými prípadmi (od zmluvy po fakturáciu),
- evidencia a archivovanie dokumentácie,
- participácia s vedením skladového hospodárstva spoločnosti,
- aktívna komunikácia so všetkými internými líniami firmy,
- vyhotovovanie zápisov z porád a príprava podkladov pre vedenie spoločnosti,
- samostatné vybavovanie operatívnych záležitostí,
- starostlivosť o návštevy a zabezpečovanie občerstvenia počas stretnutí,
- podpora výrobnému oddeleniu pri realizácii jednotlivých úloh:
- participácia na procesoch a podpora realizačného tím,
- spracovanie personálnej agendy,
- práca s dochádzkovým systémom, príprava mzdových podkladov,
- správa zamestnaneckých údajov v interných informačných systémoch a dohliada nad aktuálnosťou a správnosťou údajov.
- spolupráca s kolegami z iných oddelení na implementácii procesov v rámci celej spoločnosti.
Pracovná doba typická pre pozíciu:
- 8 hodín denne, 5 dní v týždni,
- prípadné práce mimo pracovných hodín sú dohodnuté individuálne s vedením spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Stabilná spoločnosť na trhu od 2006
- Zaškolenie krok po kroku a vzdelávacie aktivity
- Príjemné pracovné prostredie a atraktívna lokalita
- Caffeteria a bonusy pri svadbe a narodení dieťaťa
- Bonusy za úspešné ukončenie projektov a ďalšie benefity
Požiadavky na zamestnanca:
- MS Office – pokročilá úroveň, práca s väčším množstvom dát, ich následné vyhodnotenie a reporting.
- Analytické a logické myslenie a samostatnosť.
- Schopnosť prichádzať s novými nápadmi a zlepšeniami procesov.
- Orientácia na detail, zodpovednosť, spoľahlivosť, systém a poriadok
- Výborné organizačné schopnosti, schopnosť určovať priority, schopnosť pracovať na viacerých úlohách súčasne, odolnosť voči stresu a náporu pracovných úloh.
- Tímovosť, nekonfliktnosť, taktnosť, proaktívnosť a flexibilita.
Hľadáme zodpovednú a organizačne zdatnú kolegyňu, ktorá bude podporovať naše interné procesy so zameraním na plnenie firemných cieľov a správu kancelárie
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.