Referent na odbore internej a informačnej bezpečnosti M/Ž
Včerajšie
TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Tomášikova, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 600 € hrubého
+ mesačná variabilná zložka mzdy do výšky 15%, možnosť získať 13. a 14. plat
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Manažment, Informačné technológie, Administratívny pracovník, referent, Risk manager, Špecialista IT bezpečnosti
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Ste kvalifikovaný v problematike bezpečnosti a máte záujem rozvíjať svoju kariéru v tomto smere? Ponúkame Vám možnosť uplatnenia svojich skúseností a vedomostí pri práci na referentskej pozícii na odbore internej a informačnej bezpečnosti.
Referent odboru operatívne riadi prevádzku, udržuje a zvyšuje efektívnosť integrovaného systému manažérstva spoločnosti, zloženého zo systému manažérstva informačnej bezpečnosti podľa medzinárodnej normy ISO/IEC 27001 a systému manažérstva bezpečnosti podľa štandardu Svetovej lotériovej asociácie, vrátane zabezpečenia všetkých s tým súvisiacich činností:
Riadenie procesu analýzy rizík
Identifikácia, hodnotenie a kategorizácia rizík v rámci spoločnosti.
Posudzovanie hrozieb, zraniteľností a pravdepodobnosti vzniku incidentov.
Určovanie úrovne reziduálneho rizika a odporúčania pre jeho znižovanie.
Príprava a aktualizácia rizikového katalógu.
Spolupráca s odbornými útvarmi na implementácii kontrol a nápravných opatrení.
Analýza dopadov na podnikanie (Business Impact Analysis – BIA)
Zber informácií o kritických procesoch a ich požiadavkách na zdroje.
Určovanie RTO, RPO, MAO a kvantifikácia finančných/prevádzkových dopadov výpadkov.
Hodnotenie vzájomných závislostí procesov, systémov a dodávateľov.
Vypracovanie BIA správ a ich pravidelná aktualizácia.
Tvorba a údržba plánov kontinuity podnikania (BCM – Business Continuity Management)
Tvorba, aktualizácia a koordinácia BCM politík, rámcov a procesov.
Príprava a správa plánov obnovy (BCP), plánov reakcie na incident, plánov obnovy IT služieb (DRP).
Definovanie scenárov narušení a odporúčaných reakcií.
Plánovanie a organizácia testov kontinuity (table-top, technické testy, simulačné cvičenia).
Vyhodnocovanie výsledkov testov, identifikácia slabých miest a návrh nápravných opatrení.
Dokumentácia priebehu testov a komunikácia s vedením.
Riadenie spolupráce s kľúčovými útvarmi
Úzka spolupráca s odborom IT, odborom ľudských zdrojov, právnym oddelením a ďalšími organizačnými útvarmi.
Podpora vlastníkov procesov pri identifikácii rizík.
Monitorovanie legislatívnych a certifikačných požiadaviek
Sledovanie požiadaviek ISO 27001, štandardu WLA, NIS2, a interných regulácií.
Zabezpečenie súladu BCM rámca s platnými normami a auditnými požiadavkami.
Reporting a dokumentácia
Tvorba pravidelných reportov pre manažment o stave rizík a kontinuity.
Príprava podkladov pre interné a externé audity.
Evidencia incidentov a vyhodnocovanie trendov.
Vzdelávanie a osveta
Tvorba obsahu interných školení informačnej bezpečnosti pre zamestnancov.
Podpora budovania povedomia o rizikách a odolnosti organizácie.
Ďalšie úlohy
Tvorba krízových komunikačných plánov.
Účasť na tvorbe bezpečnostných politík a interných smerníc.
Priebežné monitorovanie auditných logov.
Ostatné činnosti a úlohy na zabezpečenie súladu a implementácie požiadaviek podľa normy ISO 27 001 a štandardu WLA:SCS v podmienkach spoločnosti (napr. riadenie prístupov do fyzických priestorov spoločnosti, preskúmavanie prístupových práv a pod.).
Zamestnanecké výhody, benefity:
• práca v stabilnej spoločnosti
• konkurencieschopné finančné ohodnotenie, pri ktorom nerobíme rozdiely medzi ženami a mužmi
• 5 dní dovolenky navyše
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier)
• nadštandardný príspevok na stravovanie, ktorý je v plnej výške hradený zamestnávateľom
• MultiSport karta so zaujímavým príspevkom od zamestnávateľa
• mobilný telefón aj na súkromné účely
• možnosť priznať 13. a 14. plat v rámci polročných hodnotiacich rozhovorov
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že spĺňate naše požiadavky, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.
Informácie o Vás starostlivo posúdime a ak nás Váš životopis osloví, ozveme sa s pozvánkou na osobné stretnutie.
Uchádzačov súčasne informujeme, že v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov budú po ukončení výberového konania osobné údaje zlikvidované.
Pozícia je vhodná aj pre osobu so zdravotným znevýhodnením.
Požiadavky na zamestnanca:
- čistý register trestov
- schopnosť jasne a stručne formulovať požiadavky
- schopnosť efektívne komunikovať
- analytické zručnosti
- proaktívny prístup k riešeniu úloh a zadaní
- zodpovednosť a spoľahlivosť
- AJ na úrovni C1 a risk management sú výhodou
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.