Backoffice / Office & IT podpora (1st level)
Dnešné
Kreston Slovakia, s. r. o.
Mlynské nivy 55, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 600 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Bankovníctvo, Informačné technológie, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, IT/Technical Support Specialist
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Sme rýchlo rastúca firma poskytujúca komplexné audítorské, daňové, účtovné a právne služby, ako aj služby kybernetickej bezpečnosti, procesného riadenia a komplexné ekonomické poradenstvo. Kladieme dôraz na férovosť, transparentnosť a modernosť riešení. Hľadáme nového člena tímu, ktorý pomôže zabezpečiť hladký chod backoffice a bude spoľahlivou oporou v oblasti základnej IT podpory.
Backoffice / administratíva
- spracovanie interných dokumentov
- asistencia projektovej kancelárii: spracovanie výkazov, príprava projektových dokumentov, evidencia pracovných teamov
- evidencia firemných materiálov, faktúr, zmlúv
- administratívna podpora tímu a vedenia — organizácia stretnutí, správa kalendára, asistencia pri interných stretnutiach
- koordinácia objednávok, správa IT potrieb
- komunikácia s dodávateľmi a externými partnermi
IT podpora – 1st level
- podpora kolegov pri bežných IT požiadavkách (nastavenie PC, prístupy, heslá, periférie)
- evidencia a správa IT zariadení – notebooky, monitory, mobily, prístupové karty a podobne
- riešenie základných problémov s OS / softvérom (Windows, Office 365 / MS Office)
- správa používateľských účtov v interných systémoch / e-mailoch / O365 – podľa potreby
- eskalácia technických problémov na externý IT team
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stabilné a priateľské pracovné prostredie
- možnosť rastu – rozvíjať sa v projektových úlohách alebo IT
- zaujímavú prácu s možnosťou viditeľného vplyvu — tvoja práca pomôže plynulému chodu firmy
- priestor navrhovať zlepšenia, optimalizovať procesy
- firemné benefity (Multisport, kávový servis, firemné raňajky)
Požiadavky na zamestnanca:
- základná skúsenosť s administratívou alebo backoffice prácou (výhodou)
- základnú IT gramotnosť – Windows, MS Office (najmä Outlook, Excel), základné nastavenia PC / periférií
- spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť a samostatnosť
- dobré komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
- ochotu učiť sa a pomáhať kolegom — byť “go-to” osobou pri IT & kancelárskych záležitostiach
- výhodou: skúsenosť so správou IT techniky, O365, alebo ticketing systémom
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.