banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Backoffice / Office & IT podpora (1st level)

Dnešné

Kreston Slovakia, s. r. o.

Mlynské nivy 55, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 600 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Bankovníctvo, Informačné technológie, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, IT/Technical Support Specialist


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Sme rýchlo rastúca firma poskytujúca komplexné audítorské, daňové, účtovné a právne služby, ako aj služby kybernetickej bezpečnosti, procesného riadenia a komplexné ekonomické poradenstvo. Kladieme dôraz na férovosť, transparentnosť a modernosť riešení. Hľadáme nového člena tímu, ktorý pomôže zabezpečiť hladký chod backoffice a bude spoľahlivou oporou v oblasti základnej IT podpory.


Backoffice / administratíva

  • spracovanie interných dokumentov
  • asistencia projektovej kancelárii: spracovanie výkazov, príprava projektových dokumentov, evidencia pracovných teamov
  • evidencia firemných materiálov, faktúr, zmlúv
  • administratívna podpora tímu a vedenia — organizácia stretnutí, správa kalendára, asistencia pri interných stretnutiach
  • koordinácia objednávok, správa IT potrieb
  • komunikácia s dodávateľmi a externými partnermi

IT podpora – 1st level

  • podpora kolegov pri bežných IT požiadavkách (nastavenie PC, prístupy, heslá, periférie)
  • evidencia a správa IT zariadení – notebooky, monitory, mobily, prístupové karty a podobne
  • riešenie základných problémov s OS / softvérom (Windows, Office 365 / MS Office)
  • správa používateľských účtov v interných systémoch / e-mailoch / O365 – podľa potreby
  • eskalácia technických problémov na externý IT team

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • stabilné a priateľské pracovné prostredie
  • možnosť rastu – rozvíjať sa v projektových úlohách alebo IT
  • zaujímavú prácu s možnosťou viditeľného vplyvu — tvoja práca pomôže plynulému chodu firmy
  • priestor navrhovať zlepšenia, optimalizovať procesy
  • firemné benefity (Multisport, kávový servis, firemné raňajky)

Požiadavky na zamestnanca:

  • základná skúsenosť s administratívou alebo backoffice prácou (výhodou)
  • základnú IT gramotnosť – Windows, MS Office (najmä Outlook, Excel), základné nastavenia PC / periférií
  • spoľahlivosť, zodpovednosť, precíznosť a samostatnosť
  • dobré komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
  • ochotu učiť sa a pomáhať kolegom — byť “go-to” osobou pri IT & kancelárskych záležitostiach
  • výhodou: skúsenosť so správou IT techniky, O365, alebo ticketing systémom

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.