banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívna výpomoc - študent

Menej ako týždeň

msg life Slovakia s.r.o.

Hraničná 18, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 7 €/hodina hrubého

Od 7€ brutto na hodinu. Konkrétna výška mzdy závisí od znalostí a skúseností a je výsledkom vzájomnej dohody. Práca v kancelárii v Bratislave.

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Zastrešuješ oblasť facility managementu a prispievaš k plynulému fungovaniu office oddelenia.​
• Operatívne riešiš vzniknuté problémy a zabezpečuješ ich rýchle a efektívne odstránenie. ​
• Plníš úlohy na základe aktuálnych požiadaviek kolegov a podporuješ ich v každodennej agende. ​
• Podieľaš sa na príprave a organizácii firemných stretnutí a interných podujatí.​
• Poskytuješ organizačnú podporu pri verejných akciách a veľtrhoch a pomáhaš s ich hladkým priebehom.​
• Pracuješ s firemným intranetom, zabezpečuješ správu či aktualizáciu interných informácií a aktívne komunikuješ so zamestnancami v rámci internej komunikácie.​

Technológie a nástroje, s ktorými budeš pracovať: ​
• Confluence​
• MS Teams​
• Office 365​

Zamestnanecké výhody, benefity:
• Atraktívne platové ohodnotenie
• Motivujúce odmeny a prémie
• Vianočná prémia
• Štedrý príspevok na stravné
• Pružný pracovný čas
• Interné aj externé vzdelávanie
• Bezplatné kurzy nemeckého a anglického jazyka v rámci pracovného času
• Individuálny a priateľský prístup
• Tímové športové aktivity
• Zdravé občerstvenie, kvalitná káva aj čaje
• ...a omnoho viac nájdeš na https://msg-life.sk/benefity/

Informácie o výberovom konaní:
Zaujala ťa pracovná pozícia v msg life Slovakia? Nečakaj a ozvi sa nám. Pripoj nám životopis, alebo čokoľvek, čo nás presvedčí o tom, že ťa potrebujeme. Prevedieme ťa výberovým procesom, poskytneme ti spätnú väzbu a zostaneme s tebou v kontakte od začiatku až do konca. Tvoje osobné údaje budú u nás v bezpečí keďže sme zladení so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a sním súvisiacich nariadení. Prijatie žiadosti obratom potvrdíme e mailom. Už teraz sa na teba tešíme!

Požiadavky na zamestnanca:
Kľúčové znalosti (MUST HAVE):​
• Študent prvého stupňa vysokej školy (ideálne 1./2. ročník) s možnosťou odpracovať 20 hodín týždenne​
• Organizačné a komunikačné schopnosti, schopnosť pracovať samostatne aj v tíme, zvládať viac úloh súčasne a efektívne plniť termíny​
• Zodpovednosť, spoľahlivosť, cieľavedomosť a proaktívny prístup pri riešení problémov, doplnené vysokou mierou precíznosti a detailnej orientácie​
• Flexibilita a schopnosť reagovať na nečakané situácie, učiť sa nové systémy a procesy a aktívne využívať kritické myslenie​
• Schopnosť vytvárať a spravovať databázy a zoznamy, ako aj efektívne pracovať s internými nástrojmi a procesmi​
• Znalosť anglického jazyka na aktívnej úrovni (B2)​

Oceníme tiež (NICE TO HAVE):​
• Znalosť nemeckého jazyka​
• Predchádzajúce skúsenosti s administratívnou prácou​

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.