banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Vedúca/vedúci oddelenia účtovníctva a pohľadávok

Menej ako 2 týždne

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 300 € hrubého

od 2 300 EUR- v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Štátna správa, samospráva, Hlavný účtovník, Účtovník, Vedúci oddelenia, Hlavný štátny radca


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hlavné mesto SR Bratislava hľadá skúseného odborníka/čku v oblasti účtovníctva a finančného riadenia, ktorý/á prevezme zodpovednosť za komplexné vedenie a metodické usmerňovanie činnosti oddelenia účtovníctva a pohľadávok.

Táto pozícia zohráva kľúčovú úlohu pri zabezpečení transparentného a efektívneho finančného hospodárenia mesta, vedení účtovnej agendy a tvorbe účtovnej politiky v súlade s platnou legislatívou. Hľadáme líderskú osobnosť s vysokou mierou profesionality, presnosti a zodpovednosti, ktorá dokáže viesť tím, nastavovať procesy a prispievať k rozvoju moderného účtovného systému hlavného mesta.


Náplň práce:

  • riadenie a koordinácia práce zamestnancov oddelenia účtovníctva a pohľadávok,
  • komplexné vedenie účtovníctva a dohľad nad jeho správnosťou,
  • kontrola účtovných a pokladničných dokladov pred zaúčtovaním,
  • zabezpečenie procesu likvidácie dokladov, úhrad a inventarizácií,
  • kontrola bankových účtov, odsúhlasovanie zostatkov a spolupráca s oddelením rozpočtu,
  • príprava individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky,
  • spolupráca pri zostavovaní záverečného účtu a výkazov do RISSAM,
  • dohľad nad evidenciou a účtovaním majetku, zásob, cenín a odpisov,
  • kontrola a spracovanie daňových priznaní,
  • metodické usmerňovanie účtovníkov a tvorba interných predpisov,
  • komunikácia s kontrolnými orgánmi (audítor, hlavný kontrolór, daňový úrad, NKÚ),
  • spolupráca so sekciou digitalizácie pri rozvoji účtovného informačného systému (NORIS),
  • príprava podkladov pre vedenie mesta a orgány v pôsobnosti mesta.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame: 

  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí.  
  • Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja. 
  • Prácu v priateľskom a podporujúcom tíme. 

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:

  • Peňažné benefity
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu a príspevok na športovú činnosť dieťaťa v zmysle zákona
  • Referral bonus
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa

Informácie o výberovom konaní:

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Motivačný list
  • Životopis

Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis a motivačný list najneskôr do 18.11.2025.

Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov a uchádzačky, s ktorými sa následne dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Budeme sa tešiť na Vaše prihlášky.

Zverejnené dňa 04.11.2025. 

Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, https://bratislava.sk/ochrana-osobnych-udajov.

Požiadavky na zamestnanca:

  • vysokoškolské II. stupňa (ekonomický alebo účtovný smer)
  • prax v oblasti účtovníctva a daní minimálne 5 rokov (z toho aspoň 2 roky na vedúcej pozícii),
  • znalosť podvojného účtovníctva, legislatívy SR a účtovných štandardov,
  • skúsenosť s konsolidovanou účtovnou závierkou a inventarizáciou,
  • práca s účtovnými informačnými systémami (výhodou skúsenosť s IS NORIS),
  • silné analytické a organizačné schopnosti,
  • precíznosť, zodpovednosť a schopnosť viesť tím,
  • schopnosť riešiť komplexné úlohy a nastavovať procesy efektívne,
  • komunikačné schopnosti a schopnosť spolupracovať naprieč útvarmi mesta.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.