banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Supply Chain Manager

Menej ako 2 týždne

TECHNOALPIN EAST EUROPE, s.r.o.

Dolný Hričov, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Finálna výška mzdy bude upravená podľa skúseností kandidáta a vzájomnej dohody.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Stredne pokročilá), Taliančina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Obchod, Manažment, Strojárstvo, Nákupca, Obchodný manažér, Obchodný referent, Technik


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Na našom novovybudovanom pracovisku v Dolnom Hričove zodpovedáš za komplexné riadenie a optimalizáciu celého dodávateľského reťazca – od nákupu, správy skladov až po logistiku. Spolupracuješ s internými a externými partnermi na zabezpečenie efektívnej, nákladovo efektívnej a včasnej dostupnosti tovaru.

  • Plánuješ a riadiš tok materiálov a skladových zásob v rámci celého výrobného reťazca.
  • Koordinuješ interné a externé väzby (napr. dodávatelia, výroba, logistickí poskytovatelia, distribúcia).
  • Plánuješ materiály, komponenty a produkty.
  • Vytváraš skladové hospodárstvo v spolupráci s centrálou.
  • Si kontaktnou osobou pri implementácii a využívaní ERP systémov pre výrobu a riadenie tovaru s centrálou.
  • Spravuješ základné údaje v ERP.
  • Monitoruješ zásoby, dodacie termíny a objednávky v ERP systéme.
  • Komunikuješ s internými oddeleniami s cieľom koordinovať dodávané množstvá a termíny.
  • Rokuješ a vyberáš dodávateľov a prepravcov, ceny, predpokladané množstvá, dodacie termíny a veľkosti sérií v úzkej spolupráci s oddelením nákupu.
  • Sleduješ dodávky a spracovávaš odchýlky a reklamácie.
  • Vytváraš analýzy potrieb, prognózy a vyhodnocuješ ich na optimalizáciu zásob.
  • Navrhuješ optimalizačné opatrenia v dodávateľskom reťazci.
  • Typický deň začína kontrolou dodacích termínov a plánovaním potrebných materiálov, pričom si neustále v kontakte s dodávateľmi a výrobným tímom.

Zamestnanecké výhody, benefity:
Čo ponúkame okrem 13.platu?
Rôznorodé a zaujímavé úlohy v úspešnej, perspektívnej a medzinárodnej spoločnosti.
Rozsiahle školenia a podporu, ako aj osobný a profesionálny rozvoj
Príjemnú pracovnú atmosféru v motivovanom a mladom tíme.
Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom.

Informácie o výberovom konaní:
Za svoju silnú pozíciu na globálnom trhu vďačíme našim zamestnancom - každému z nich.
Podporujeme ľudí, ktorých baví rásť spolu s nami a každý deň zlepšovať naše produkty.
Ak sme vzbudili Váš záujem, tešíme sa na Vašu žiadosť a stretnutie s Vami.
Životopis by sme radi obdržali aj v cudzom jazyku - anglicky, nemecky alebo taliansky.
Kontaktovať Vás budeme telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Odborné skúsenosti v nákupe a logistike
  • Sebavedomé vystupovanie a komunikácia
  • Silné vyjednávacie schopnosti
  • Samostatný a štruktúrovaný prístup
  • Asertivita a efektívna komunikácia
  • Orientácia na zákazníka a služby
  • Iniciatívnosť a proaktívny prístup
  • Znalosť nemčiny, angličtiny alebo taliančiny
  • Skúsenosti so systémami ERP výhodou
  • Analytické a logické myslenie
  • Schopnosť pracovať v tíme a samostatne
  • Flexibilita a prispôsobivosť v práci

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.