Vedúci/a referátu účtovníctva
Menej ako 2 týždne
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Petržalka, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
2 200 - 2 560 € hrubého
plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností. Priemerný plat na pozícii sa môže vrátane kvartálnych odmien pohybovať okolo sumy 2 560 EUR.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Hlavný účtovník, Účtovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Ovládate potrebnú legislatívu a procesné postupy pri účtovaní?
- Problematika daní vám rovnako nie je vôbec cudzia?
- Bolo by pre Vás pracovnou výzvou odborne viesť tím spolupracovníkov?
- Viete nasmerovať prácu kolegov v snahe správne a dôkladne viesť účtovníctvo verejného rozpočtu?
- Zvládate pracovať takpovediac s termínom na krku tak, aby sa to potrebné stihlo načas?
- Je pre vás prioritou naozaj efektívne a hospodárne nakladanie s verejnými prostriedkami?
- Radi by ste prispeli k organizovanejšiemu, a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- komplexné a samostatné vedenie účtovníctva, metodické usmerňovanie referátu účtovníctva a účtovníctva organizácií zriadených mestskou časťou,
- zodpovednosť za prípravu a predkladanie individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky i výročnej správy,
- evidencia, účtovanie a odpisovanie dlhodobého majetku obstaraného z vlastných a cudzích zdrojov,
- evidencia a účtovanie miezd, zásob, cenín, pohonných hmôt či úverových finančných prostriedkov,
- ku dňu zostavenia účtovnej závierky aj takzvaná tvorba rezerv, časového rozlíšenia nákladov a výnosov alebo príjmov a výdavkov opravných položiek,
- odborná práca na agende spojenej s inventarizáciou majetku, pohľadávok a záväzkov,
- príprava podkladov, zabezpečenie overenia správnosti individuálnej ako aj konsolidovanej účtovnej závierky a výročnej správy externým audítorom a príprava podkladov ostatným kontrolným orgánom,
- vypracovanie a podanie daňového priznania k dani z príjmov a DPH,
- zodpovednosť za zostavenie a predloženie štvrťročných výkazov podľa opatrení ministerstva financií,
- spolupráca na zostavovaní záverečného účtu mestskej časti Bratislava-Petržalka.
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete hlavne v budove nášho miestneho úradu na Kutlíkovej ulici 17. Spolu s kolegami a kolegyňami z referátu účtovníctva budete poskytovať konzultácie, metodicky usmerňovať vaše pracovisko a zriadené organizácie mestskej časti. Budete pracovať aj s našim elektronickým systémom obehu dokladov. Ako vedúci/a referátu budete dohliadať na odborné spracovanie agendy ďalších kolegov. Denne budete kontrolovať zaúčtované položky, saldokonto a správnosť účtovania, pretože zákonné, efektívne a hospodárne využívanie financií je pre nás naozaj prioritou.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 5 dní dovolenky navyše,
- skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,
- možnosť využívania MultiSport karty,
- preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),
- možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,
- bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,
- bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,
- bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,
- potrebné školenia a kurzy pre váš odborný rast,
- možnosť teambuildingových aktivít,
- samozrejme, príspevok na stravovanie,
- práca v stabilnom prostredí verejnej správy
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať:
- Štruktúrovaný profesijný životopis a sprievodný list,
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 10. decembra 2025 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu dostanete najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca:
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického smeru,
- odbornú prax minimálne 3 roky v oblasti účtovníctva podľa ustanovení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve, za obdobie posledných 10 rokov,
- dobrú orientáciu v príslušnej legislatíve,
- znalosť daňovej legislatívy,
- bezúhonnosť, komunikatívnosť, samostatnosť, precíznosť, odolnosť voči stresu,
- dobré ovládanie programov MS Office, najmä Excel (skúsenosť s IS SAMO výhodou).
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.