Technicko - obchodný referent
Stále hľadajú
TRIGON Consulting s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 400 - 1 600 € hrubého
Výška nástupnej mzdy závisí od predchádzajúcej praxe uchádzača a je predmetom vzájomnej dohody.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Obchod, Elektrotechnika a energetika, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Servisný technik
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pre nášho klienta, úspešnú slovenskú spoločnosť, ktorá sa už viac ako 30 rokov špecializuje na montáž technických zariadení, hľadáme skúseného Technicko - obchodného referenta.
Výhodou práce u nášho klienta je rodinná atmosféra stabilnej firmy s viac ako 30 ročnou tradíciou. Firma je v rastovej fáze a vyznačuje sa mladým kolektívom, v ktorom vládne priateľská atmosféra a mnoho kolegov je vo firme viac ako dekádu. Vedenie spoločnosti je nastavené na aktívne prijímanie a zapracovávanie návrhov.
Na tejto pozícii sa najlepšie uplatní kandidát so stredoškolským alebo vysokoškolským technickým vzdelaním, ktorý má skúsenosti na podobnej pozícii. Človek, ktorý dokáže čítať technickú dokumentáciu a spoľahlivo pripraví cenovú ponuku tak pre existujúceho ako aj nového klienta. Jednou z hlavných činností je evidencia, kontrola kompletnosti realizovanej zákazky a dohľad nad dodržiavaním všetkých termínov, ktoré sú vyžadované legislatívou.
I keď sa v prípade nášho klienta nejedná o štandardnú stavbu, rozhodne nie je dôvod na obavy. Na rozdiel od bežnej stavby, sa pri výstavbe technických zariadení výrazne technológia nemení a tak je jednoduchšie sa daný smer naučiť a stať sa odborníkom v relatívne krátkom čase. Samozrejmosťou je detailne vypracované kompletné zaučenie, ktoré bude prispôsobené podľa potrieb vybraného kandidáta.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- Komunikácia so zákazníkmi ohľadne zmlúv, cenových ponúk, vykonaných/nevykonaných zákaziek
- Administrácia dokumentácie
- Správa databázy klientov
- Intenzívna práca s technickou dokumentáciou
- Komunikácia s príslušnými úradmi
- Prideľovanie zákazok servisným technikom
- Dispečing, zapisovanie porúch, oznamovanie porúch
- Pravidelná komunikácia s existujúcimi klientami.
Prídete do kolektívu, kde dostanete plnú podporu zo strany vedenia a kolegov a to nielen počas doby adaptácie, ale vždy, keď to budete potrebovať.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stabilné zázemie úspešnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou,
- možnosť osobného a profesionálneho rastu,
- priestor na sebarealizáciu a vlastné nápady,
- firemný notebook, telefón, auto (aj na súkromné účely),
- ročné odmeny,
- pravidelné teambuildingy a akcie,
- viac detailov sa dozviete na pohovore u nášho klienta.
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Každému životopisu sa starostlivo venujeme. Oslovení však budú len uchádzači, ktorí spĺňajú požadované kritériá. O výsledku výberového procesu dostanete odpoveď po ukončení výberového konania.
Požiadavky na zamestnanca:
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita,
- skúsenosť s čítaním technickej dokumentácie
- orientácia na výsledok
- organizačné a komunikačné zručnosti.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.