Head of Procurement / Vedúci obstarávania
Stále hľadajú
Grafton Slovakia s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
3 500 - 4 000 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Obchod, Manažment, Administratíva, Nákupca, Vedúci nákupu, Procesný manažér, Špecialista verejného obstarávania
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pozícia Head of procurement je pozícia pre skúseného lídra v oblasti nákupu a dodávateľského reťazca, ktorý dokáže strategicky riadiť obstarávanie, vyjednávať s medzinárodnými dodávateľmi, optimalizovať procesy, náklady a kvalitu a viesť tím odborníkov v dynamickom prostredí.
Ako Head of Procurement budeš kľúčovým článkom v budovaní efektívnej procurement stratégie, implementácii category managementu, zlepšovaní supplier performance a zvyšovaní transparency a value creation v rámci celého obstarávacieho cyklu.
Tvoja úloha? Prepojiť obchodné ciele s nákupnou stratégiou, posilniť partnerstvá s dodávateľmi a prinášať inovatívne riešenia, ktoré posúvajú organizáciu dopredu.
Náplň práce:
- Nastavenie, realizácia a priebežná aktualizácia stratégie nákupu a výberu dodávateľov
- Komplexné riadenie obstarávacieho procesu vrátane prípravy tendrov, hodnotenia ponúk a kontraktácie
- Vyjednávanie obchodných a rámcových dohôd s lokálnymi aj medzinárodnými partnermi
- Monitoring trhových trendov, cien a inovácií - aktívne vyhľadávanie nových dodávateľov a technológií
- Spolupráca s projektovým, právnym, finančným a technickým oddelením pri tvorbe riešení
- Zabezpečenie compliance s internými procesmi, kvalitatívnymi štandardmi a CTP White Book
- Riadenie plánov obstarávania, rozpočtov a nákladových analýz
- Zavádzanie procesných zlepšení a digitalizácie nákupu (SharePoint, Dynamics 365 Business Central)
- Rozvoj a vedenie tímu nákupcov - motivácia, koučing, nastavovanie cieľov a KPI
- Aktívne riadenie dodávateľského portfólia s dôrazom na kvalitu, efektivitu a spoľahlivosť
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdelanie (stavebné zameranie)
- Min. 3 roky skúseností s vedením ľudí a riadením obstarávania
- Pokročilá znalosť MS Office, SharePoint, Dynamics 365 Business Central
- Angličtina B2+ - každodenná komunikácia s partnerm
- Strategické, analytické a organizačné schopnosti
- Silný vyjednávač, ktorý vie argumentovať, ale aj počúvať
- Zodpovedný líder, ktorý vie určiť priority a dodať výsledky
Dalšie informácie:
Benefity:
- Flexibilné pracovné prostredie - kombinácia home office a kancelárie
- Priestor na odborný aj osobnostný rast, mentoring, školenia a rozvoj líderských zručnost
- Podporný tím odborníkov a férovú, otvorenú kultúru
- Firemné eventy, teambuildingy a networking naprieč oddeleniami
- Príspevok do III. piliera, referral bonus, Multisport karta
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na https://www.grafton.sk/sk/job-search
Zamestnanecké výhody, benefity:
Možnosť home office
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.