banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Office Manager pre architektonický ateliér

Dnešné

BEGARD - Real Estate HR

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 000 € hrubého

Finálna výška mzdy sa bude odvíjať od seniority kandidáta.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Asistent, Office manager, Sekretárka, HR asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Naším klientom je jeden z popredných architektonických ateliérov v Bratislave, ktorý dlhodobo prináša kvalitné a inovatívne riešenia a stojí za ikonickými projektmi formujúcimi tvár mesta. Aby sa tím mohol naplno venovať tvorivej práci, hľadáme spoľahlivú a organizačne zdatnú posilu, ktorá zabezpečí hladký chod kancelárie a efektívne podporí projektových manažérov.

Stanete sa kľúčovou oporou pre ateliér a jeho architektov. Vaša rola bude mostom medzi kreatívnym svetom architektúry a každodenným chodom kancelárie. 

Vaša náplň práce:

  • Zmluvná agenda a projekty – spracovanie zmlúv, objednávok a dodatkov, príprava harmonogramov a podpora projektových manažérov

  • Verejné obstarávania / architektonické súťaže – štúdium podmienok, komunikácia s vyhlasovateľmi, príprava podkladov, sledovanie zákaziek

  • HR a personalistika – koordinácia pohovorov, onboarding nových kolegov, správa dochádzky a vzdelávania

  • Finančná agenda – evidencia nákladov, komunikácia s externou účtovnou firmou a príprava výkazov

  • Plynulý chod ateliéru a administratíva – starostlivosť o kanceláriu, organizácia firemných akcií, komunikácia s dodávateľmi a podpora každodenného života ateliéru

Zamestnanecké výhody, benefity:

Čo Vás u nás čaká?

  • Práca v renomovanom architektonickom ateliéri, ktorý sa podieľa na formovaní modernej Bratislavy
  • Pestrá a dynamická práca - kombinácia administratívnej a projektovej práce s reálnym dopadom na chod ateliéru
  • Priateľský kolektív a pracovná atmosféra, v ktorej sa budete cítiť dobre
  • Priestor pre osobný aj profesijný rast a rozvoj Vašich schopností
  • Firemné akcie a teambuildingy, ktoré podporujú rovnováhu medzi prácou a oddychom
  • Moderná kancelária v centre Bratislavy
  • Ročné odmeny podľa výkonu

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem o túto pozíciu. S kandidátmi, ktorí najviac zodpovedajú požadovaným kritériám, sa telefonicky spojíme za účelom dohodnutia stretnutia. Zároveň Vás chceme uistiť, že po ukončení výberového procesu odpovieme e-mailom na všetky prijaté žiadosti. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca:

Hľadáme práve Vás, ak:

  • Máte skúsenosti s administratívou alebo projektovou podporou

  • Ovládate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

  • Rozumiete právnym dokumentom a zmluvnej agende

  • Ste precízny/á, spoľahlivý/á a viete si efektívne nastaviť priority

  • Pristupujete k citlivým informáciám s diskrétnosťou

  • Komunikácia je Vašou silnou stránkou

  • Skúsenosti s verejnými obstarávaniami sú výhodou

Vodičský preukaz:
B

O firme
Klienta veľmi radi predstavíme počas vzájomných rozhovorov.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.