Office Manager pre architektonický ateliér
Dnešné
BEGARD - Real Estate HR
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 000 € hrubého
Finálna výška mzdy sa bude odvíjať od seniority kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Asistent, Office manager, Sekretárka, HR asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Naším klientom je jeden z popredných architektonických ateliérov v Bratislave, ktorý dlhodobo prináša kvalitné a inovatívne riešenia a stojí za ikonickými projektmi formujúcimi tvár mesta. Aby sa tím mohol naplno venovať tvorivej práci, hľadáme spoľahlivú a organizačne zdatnú posilu, ktorá zabezpečí hladký chod kancelárie a efektívne podporí projektových manažérov.
Stanete sa kľúčovou oporou pre ateliér a jeho architektov. Vaša rola bude mostom medzi kreatívnym svetom architektúry a každodenným chodom kancelárie.
Vaša náplň práce:
Zmluvná agenda a projekty – spracovanie zmlúv, objednávok a dodatkov, príprava harmonogramov a podpora projektových manažérov
Verejné obstarávania / architektonické súťaže – štúdium podmienok, komunikácia s vyhlasovateľmi, príprava podkladov, sledovanie zákaziek
HR a personalistika – koordinácia pohovorov, onboarding nových kolegov, správa dochádzky a vzdelávania
Finančná agenda – evidencia nákladov, komunikácia s externou účtovnou firmou a príprava výkazov
Plynulý chod ateliéru a administratíva – starostlivosť o kanceláriu, organizácia firemných akcií, komunikácia s dodávateľmi a podpora každodenného života ateliéru
Zamestnanecké výhody, benefity:
Čo Vás u nás čaká?
- Práca v renomovanom architektonickom ateliéri, ktorý sa podieľa na formovaní modernej Bratislavy
- Pestrá a dynamická práca - kombinácia administratívnej a projektovej práce s reálnym dopadom na chod ateliéru
- Priateľský kolektív a pracovná atmosféra, v ktorej sa budete cítiť dobre
- Priestor pre osobný aj profesijný rast a rozvoj Vašich schopností
- Firemné akcie a teambuildingy, ktoré podporujú rovnováhu medzi prácou a oddychom
- Moderná kancelária v centre Bratislavy
- Ročné odmeny podľa výkonu
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem o túto pozíciu. S kandidátmi, ktorí najviac zodpovedajú požadovaným kritériám, sa telefonicky spojíme za účelom dohodnutia stretnutia. Zároveň Vás chceme uistiť, že po ukončení výberového procesu odpovieme e-mailom na všetky prijaté žiadosti. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca:
Hľadáme práve Vás, ak:
Máte skúsenosti s administratívou alebo projektovou podporou
Ovládate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Rozumiete právnym dokumentom a zmluvnej agende
Ste precízny/á, spoľahlivý/á a viete si efektívne nastaviť priority
Pristupujete k citlivým informáciám s diskrétnosťou
Komunikácia je Vašou silnou stránkou
Skúsenosti s verejnými obstarávaniami sú výhodou
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.