Špecialista klientskej podpory (s SK a SI jazykom) alebo (SK a HR jazykom)
Stále hľadajú
Besteron a.s.
1. mája 220/19, 058 01 Poprad, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 350 - 1 500 € hrubého
Výška mzdy závisí od druhu pracovného pomeru.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Výborná), Angličtina (Stredne pokročilá), Slovinčina (Pokročilá), Chorvátčina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Zákaznícka podpora, Manažment, Telefonický operátor, Helpdesk operátor, Manažér call centra, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Máš príjemné vystupovanie, skúsenosti s podporou klientov a hľadáš si pohodové pracovné prostredie? Výborne, si náš človek.
Do nášho support tímu hľadáme kolegu, ktorý bude riešiť požiadavky klientov zo Slovenska, Slovinska, prípadne Chorvátska na diaľku. Tvoja pracovná náplň:
- riešenie telefonických a emailových požiadaviek klientov v oblasti platieb cez platobnú bránu alebo POS terminály,
- zastrešenie príjemnej komunikácie, ktorá podporí pozitívne vzťahy s našimi klientmi,
- práca s internými informačnými systémami
- poskytnutie podpory klientom s POS terminálom cez vzdialené pripojenie,
- administratívna podpora Head of Support,
Práca v pracovné dni 8.00 – 16.00.
Poskytovanie pohotovosti 1 týždeň v mesiaci PO-PI 16.00 - 20.00 a SO-NE 8.00 - 20.00 (platená odmena naviac)
Miesto práce v kancelárii v Poprade, alebo v Bratislave, po dohode možnosť čiastočného home office (1 deň v týždni).
Zamestnanecké výhody, benefity:
- dôkladné zaškolenie a podpora zo strany kolegov
- multisport karta
- home office po dohode
- zabezpečenie potrebného pracovného vybavenia
- pravidelné teambuilding akcie
- osobný rast spolu s firmou
- niečo ti tu chýba? Povedz nám o tom na osobnom pohovore a my to zvážime ;)
Požiadavky na zamestnanca:
- prax minimálne 1 rok na pozícii podpory klientom
- príjemné vystupovanie a dokonalá slovenčina
- angličtina a slovinčina, či chorvátčina ti nerobí problém
- dobre ovládaš prácu s PC ako Microsoft Office, email klient,...
- tvojou výhodou je znalosť support/callcenter programov a znalosť Android systému
- výhodou je skúsenosť s platbami online, práca v banke, platobnej bráne či u poskytovateľa POS terminálov
- ak poznáš základy CMS/webu máš veľké plus :)
Čaká ťa aktívne zaúčanie cca 1 mesiac, na konci ktorého budeš vedieť komunikovať s klientmi telefonicky a online.
Bude potrebné klienta efektívne identifikovať, vcítiť sa do jeho situácie a vyriešiť jeho požiadavku či problém tak, aby mal pocit, že sa venuješ iba jemu. Bude potrebné, aby si mal(a) pozitívnu energiu a vedel(a) byť "nad vecou".
Budeme radi, ak sa so všetkým zdôveríš svojmu nadriadenému (Head of Support) a budeš vždy úprimný(á) a priamy(a).
Máš pocit, že píšeme o tebe? Tak si ten správny parťák do nášho tímu! ;)
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.