banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Špecialista klientskej podpory (s SK a SI jazykom) alebo (SK a HR jazykom)

Stále hľadajú

Besteron a.s.

1. mája 220/19, 058 01 Poprad, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 350 - 1 500 € hrubého

Výška mzdy závisí od druhu pracovného pomeru.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná), Angličtina (Stredne pokročilá), Slovinčina (Pokročilá), Chorvátčina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Zákaznícka podpora, Manažment, Telefonický operátor, Helpdesk operátor, Manažér call centra, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

​Máš príjemné vystupovanie, skúsenosti s podporou klientov a hľadáš si pohodové pracovné prostredie? Výborne, si náš človek.

Do nášho support tímu hľadáme kolegu, ktorý bude riešiť požiadavky klientov zo Slovenska, Slovinska, prípadne Chorvátska na diaľku. Tvoja pracovná náplň:

  • riešenie telefonických a emailových požiadaviek klientov v oblasti platieb cez platobnú bránu alebo POS terminály,
  • zastrešenie príjemnej komunikácie, ktorá podporí pozitívne vzťahy s našimi klientmi,
  • práca s internými informačnými systémami
  • poskytnutie podpory klientom s POS terminálom cez vzdialené pripojenie,
  • administratívna podpora Head of Support,

Práca v pracovné dni 8.00 – 16.00.

Poskytovanie pohotovosti 1 týždeň v mesiaci PO-PI 16.00 - 20.00 a SO-NE 8.00 - 20.00 (platená odmena naviac)

Miesto práce v kancelárii v Poprade, alebo v Bratislave, po dohode možnosť čiastočného home office (1 deň v týždni).

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • dôkladné zaškolenie a podpora zo strany kolegov
  • multisport karta
  • home office po dohode
  • zabezpečenie potrebného pracovného vybavenia
  • pravidelné teambuilding akcie
  • osobný rast spolu s firmou
  • niečo ti tu chýba? Povedz nám o tom na osobnom pohovore a my to zvážime ;)

Požiadavky na zamestnanca:

  • prax minimálne 1 rok na pozícii podpory klientom
  • príjemné vystupovanie a dokonalá slovenčina
  • angličtina a slovinčina, či chorvátčina ti nerobí problém
  • dobre ovládaš prácu s PC ako Microsoft Office, email klient,...
  • tvojou výhodou je znalosť support/callcenter programov a znalosť Android systému
  • výhodou je skúsenosť s platbami online, práca v banke, platobnej bráne či u poskytovateľa POS terminálov
  • ak poznáš základy CMS/webu máš veľké plus :)

Čaká ťa aktívne zaúčanie cca 1 mesiac, na konci ktorého budeš vedieť komunikovať s klientmi telefonicky a online.
Bude potrebné klienta efektívne identifikovať, vcítiť sa do jeho situácie a vyriešiť jeho požiadavku či problém tak, aby mal pocit, že sa venuješ iba jemu. Bude potrebné, aby si mal(a) pozitívnu energiu a vedel(a) byť "nad vecou". 
Budeme radi, ak sa so všetkým zdôveríš svojmu nadriadenému (Head of Support) a budeš vždy úprimný(á) a priamy(a). 

Máš pocit, že píšeme o tebe? Tak si ten správny parťák do nášho tímu! ;)

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.