Rozpočtár/ka - odborný/á referent/ka
Stále hľadajú
Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 800 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Ekonóm, Rozpočtár/kalkulant, Odborný referent, Samostatný referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme precízneho rozpočtára!Mestská časť Bratislava-Staré Mesto otvára pozíciu samostatného odborného referenta v oblasti rozpočtu. Pridajte sa k stabilnému tímu, kde sa prepája zodpovednosť, systémová práca a podpora verejnej správy. Využite možnosť formovať rozvoj mestskej časti v srdci hlavného mesta.
Vašou náplňou práce bude:
• Podieľanie sa na príprave pri zostavovaní rozpočtu mestskej časti a jeho predložení na prerokovanie v rámci schvaľovacích orgánov mestskej časti v zákonom predpísanej štruktúre.
• Podieľanie sa na príprave rozpočtových zmien, rozpočtových opatrení a ich predkladaní na schválenie, vrátane programovej štruktúry rozpočtu.
• Spracovanie rozpočtu v technickej forme v programovom vybavení informačného systému mestskej časti.
• Vedenie operatívnej evidencie zmien rozpočtu, sumarizácie rozpočtov organizácii mestskej časti prostredníctvom rozpočtového informačného systému pre
samosprávy (RIS.SAM).
• Podieľanie sa na vyhodnocovaní plnenia rozpočtu a vypracovávanie správy o plnení rozpočtu.
• Vykonávanie priebežnej kontroly.
• Spravovanie decentralizačnej dotácie zo štátneho rozpočtu a štátnych mimorozpočtových fondov.
• Podieľanie sa na spracovaní rozboru hospodárenia mestskej časti za príslušný rok, príprava podkladov k spracovaniu záverečného účtu mestskej časti.
• Koordinácia, usmerňovanie organizácie mestskej časti pri tvorbe rozpočtu, pri úpravách rozpočtu a financovaní.
• Aktívna spolupráca s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Home office 1x týždenne.
Flexibilný pracovný čas (a 37.5h týždenne).
5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna.
Príspevok na MHD.
Multisport karta.
Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
Zachovanie nároku na stravné aj počas dovolenky či návštevy lekára.
Ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Štruktúrovaný životopis posielajte najneskôr do 15.8. 2025.
Požiadavky na zamestnanca:
• Preukázateľná prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky.
• Prax vo verejnej správe/samospráve veľkou výhodou.
• Vysokoškolské vzdelanie a prax min. 3 roky.
• Prax min. 5 rokov a stredoškolské vzdelanie s maturitou.
• Komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť.
• Pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.