banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Rozpočtár/ka - odborný/á referent/ka

Stále hľadajú

Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Ekonóm, Rozpočtár/kalkulant, Odborný referent, Samostatný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme precízneho rozpočtára!Mestská časť Bratislava-Staré Mesto otvára pozíciu samostatného odborného referenta v oblasti rozpočtu. Pridajte sa k stabilnému tímu, kde sa prepája zodpovednosť, systémová práca a podpora verejnej správy. Využite možnosť formovať rozvoj mestskej časti v srdci hlavného mesta.

Vašou náplňou práce bude:

• Podieľanie sa na príprave pri zostavovaní rozpočtu mestskej časti a jeho predložení na prerokovanie v rámci schvaľovacích orgánov mestskej časti v zákonom predpísanej štruktúre.

• Podieľanie sa na príprave rozpočtových zmien, rozpočtových opatrení a ich predkladaní na schválenie, vrátane programovej štruktúry rozpočtu.

• Spracovanie rozpočtu v technickej forme v programovom vybavení informačného systému mestskej časti.

• Vedenie operatívnej evidencie zmien rozpočtu, sumarizácie rozpočtov organizácii mestskej časti prostredníctvom rozpočtového informačného systému pre
samosprávy (RIS.SAM).

• Podieľanie sa na vyhodnocovaní plnenia rozpočtu a vypracovávanie správy o plnení rozpočtu.

• Vykonávanie priebežnej kontroly.

• Spravovanie decentralizačnej dotácie zo štátneho rozpočtu a štátnych mimorozpočtových fondov.

• Podieľanie sa na  spracovaní rozboru hospodárenia mestskej časti za príslušný rok, príprava podkladov k spracovaniu záverečného účtu mestskej časti.

• Koordinácia, usmerňovanie organizácie mestskej časti pri tvorbe rozpočtu, pri úpravách rozpočtu a financovaní.

• Aktívna spolupráca s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Home office 1x týždenne.

  • Flexibilný pracovný čas (a 37.5h týždenne).

  • 5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna.

  • Príspevok na MHD.

  • Multisport karta.

  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.

  • Zachovanie nároku na stravné aj počas dovolenky či návštevy lekára. 

  • Ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Štruktúrovaný životopis posielajte najneskôr do 15.8. 2025.

Požiadavky na zamestnanca:


• Preukázateľná prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky.

• Prax vo verejnej správe/samospráve veľkou výhodou.

• Vysokoškolské vzdelanie a prax min. 3 roky.

• Prax min. 5 rokov a stredoškolské vzdelanie s maturitou.

• Komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť.

• Pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.