Vedúci oddelenia ekonomiky a rozpočtovníctva (žena / muž) pre Centrum podporných služieb BBSK
Stále hľadajú
Banskobystrický samosprávny kraj
Banská Bystrica, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 900 € hrubého
Pri nastavovaní mzdových podmienok budeme postupovať podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Uvedený ponúkaný funkčný plat predstavuje minimálnu spodnú hranicu platového ohodnotenia a jeho konečná výška bude zohľadňovať preukázané schopnosti, na základe výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Ekonóm, Hlavný účtovník, Rozpočtár/kalkulant, Špecialista fakturácie a platieb
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Máte skúsenosti s rozpočtovaním, ekonomickými analýzami a vedením tímu? Chcete sa podieľať na efektívnom riadení financií v rámci BBSK? Pridajte sa k nám.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riadiť oddelenie ekonomiky, rozpočtovníctva a platobného styku.
- Zabezpečiť poskytovanie služieb a podpory pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BBSK.
- Zodpovedať za tvorbu rozpočtov, ekonomických prognóz a analýz.
- Koordinovať projektový manažment, správu účtov a platobné operácie.
- Kontrolovať rozpočtové hospodárenie, pripravovať podklady pre interné a externé audity.
- Spolupracovať na implementácii ERP systému a systémových zmenách v rámci ERP vrátane digitalizácie procesov.
Čo očakávame
- Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického smeru.
- Prax v oblasti ekonomiky/rozpočtovníctva aspoň 3 roky, skúsenosť s vedením tímu výhodou.
- Orientácia vo verejných financiách a rozpočtovníctve pre samosprávu je vítaná.
- Analytické myslenie, precíznosť, komunikatívnosť, schopnosť samostatného rozhodovania a koncepčné myslenie.
- Schopnosť motivovať a viesť tím k výkonom.
- Bezúhonnosť.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Ponúkame
- Perspektívu dlhodobého a stabilného zamestnania vo verejnej správe.
- Možnosť profesijného a odborného rastu, podporu ďalšieho vzdelávania a rozvoja.
- Príležitosť priamo sa podieľať na modernizácii účtovných procesov.
- Flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky
Informácie o výberovom konaní:
Svoj životopis s motivačných listom prosím zašlite najneskôr do 25. 11. 2025.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky, budú pozvaní na výberový pohovor.
Na výberovom pohovore budú uchádzači hodnotení viacerými hodnotiteľmi v nasledovných oblastiach: overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu, vyhodnotenie hard skills, soft skills a overenie referencií uchádzača (na základe poskytnutých kontaktov na zodpovednú osobu, alebo potvrdenia o rozsahu vykonávaných činností od predchádzajúcich zamestnávateľov)
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.