Customer Incident Management Engineer
Menej ako 2 týždne
Orange Slovensko, a.s.
Banská Bystrica, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 000 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Informačné technológie, Telekomunikácie, IT konzultant, Špecialista IT bezpečnosti, IT/Technical Support Specialist, ICT špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Zaujíma ťa svet telekomunikácií a IT? Máš cit pre zákazníka a technické myslenie?
Pridaj sa k nám a podieľaj sa na poskytovaní technickej podpory, ktorá zlepšuje zákaznícku skúsenosť a zabezpečuje plynulý chod mobilných služieb. V tejto pozícii budeš riešiť technické požiadavky klientov a aktívne sa podieľať na optimalizácii služieb a procesov. Tvoj prístup, precíznosť a schopnosť komunikovať zohrá dôležitú úlohu pri budovaní kvalitného servisu pre našich zákazníkov.
* Analyzovať a riešiť technické podnety zákazníkov na základe ticketov
* Poskytovať riešenia prostredníctvom dostupných nástrojov, interného know-how a znalostnej databázy
* V prípade potreby eskalovať neriešiteľné podnety na vyšší level (prevádzkové tímy, externí dodávatelia)
* Monitorovať a koordinovať proces riešenia ticketov s cieľom ich úspešného uzavretia
* Komunikovať s tretími stranami pri riešení zložitejších situácií
* Dodržiavať stanovené KPI (výkonnostné ukazovatele) v oblasti zákazníckych incidentov
* Vykonávať ad-hoc reporting podľa potrieb tímu
* Pripravovať zákaznícky orientované vyjadrenia a komunikovať technickú podstatu problému
Zamestnanecké výhody, benefity:
* Flexibilná pracovná doba a možnosť čiastočného Home Office
* 8 dní dovolenky navyše
* 10 dní kompenzácia PN/OČR
* 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
* Holiday Office ti umožní pracovať 12 dní na diaľku aj z iných krajín
* Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
* Parkovanie pre zamestnancov
* 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
* 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
* MultiSport karta
* Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
* Zvýhodnená ponuka našich služieb pre teba a tvojich blízkych
* 100 % hradené stravné (6,60 €/deň)
* Využi zamestnanecké zľavy na nákup produktov a služieb u našich partnerov
* Odmena až do výšky 2 000 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
* Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
* Psychologické poradenstvo pre teba a tvojich blízkych
Požiadavky na zamestnanca:
* Skúsenosti s mobilnými sieťami 2G, 4G, 5G
* Riešenie technických problémov a incidentov
* Tracing eventov v monitoringových nástrojoch (napr. logovanie, diagnostika)
* Základná znalosť telekomunikačných a sieťových protokolov (SIP, TCP/IP, subnetting)
* Základy skriptovania v Unix/Shell (prehliadanie logov, detekcia a analýza problémov)
* Silná orientácia na zákazníka
* Výborné komunikačné schopnosti
* Rýchla schopnosť osvojovania nových poznatkov
* Zodpovedný prístup a silná tímová spolupráca
* Ochota pracovať na zmenovej prevádzke
* Anglický jazyk – úroveň B1
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.