Key Account Manager (pre slovenský trh)
Stále hľadajú
ESET, spol. s r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 300 € hrubého
Bonus: Výkonnostná prémia 2x ročne až do výšky 25% zo základnej mzdy vyplatenej za hodnotené obdobie (spravidla 6 mesiacov).
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Obchod, Manažment, Vrcholový manažment, Account manager, Obchodný manažér, Obchodný riaditeľ, Obchodný zástupca, Key account manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Key Account Manager (KAM) zohráva kľúčovú rolu pri budovaní a udržiavaní silných a dlhodobých vzťahov s kľúčovými zákazníkmi zo segmentu stredne veľkých a veľkých spoločností/organizácií na slovenskom trhu. KAM má výrazný vplyv na rast tržieb v týchto segmentoch a ide o pozíciu zameranú na dosahovanie konkrétnych číselných cieľov.
Ako skúsený a dynamický obchodník je zodpovedný za udržiavanie a rozširovanie vzťahov so zákazníkmi vedením a riadením celého predajného cyklu s cieľom rozvíjať a prehlbovať spoluprácu s existujúcimi zákazníkmi. Tento obchodník preberá zodpovednosť za aktívnu správu zverenej bázy zákazníkov, kde cielene realizuje upsell a cross-sell riešení a služieb z portfólia ESET, aby zabezpečil obnovu/pokračovanie zmlúv a rast tržieb. Súčasťou tejto pozície je aj úloha "huntera" – cielené a aktívne získavanie nových zákazníkov.
Je zodpovedný za pochopenie potrieb týchto zákazníkov a za koordináciu s internými tímami tak, aby boli tieto potreby naplnené. Práca zahŕňa strategické plánovanie, zlepšovanie zákazníckych výsledkov, vyjednávanie zmlúv a plnenie predajných cieľov. KAM zabezpečuje, že najvýznamnejší zákazníci spoločnosti dostávajú prvotriedny servis a sú maximálne spokojní.
KAM úzko spolupracuje interne s tímom zodpovedným za predaj prostredníctvom resellerov ktorých máme na slovenskom trhu a zároveň spolupracuje aj priamo s týmito resellermi na identifikácii a rozvíjaní nových/existujúcich obchodných príležitostí. Budovanie a udržiavanie veľmi dobrých obchodných vzťahov s resellermi je z pohľadu tejto pozície nevyhnutnosťou, keďže koncoví zákazníci svoje objednávky/zmluvy ESET riešení a služieb realizujú práve prostredníctvom niektorého z našich resellerov.
##Hlavné zodpovednosti a úlohy:##
- Rozvíjať a udržiavať strategické a dlhodobé vzťahy s komplexnejšími SMB a Enterprise zákazníkmi na slovenskom trhu s cieľom podporiť organický rast a naplniť dlhodobé ciele spoločnosti.
- Vykonávať aktivity po predaji, vrátane starostlivosti o vzťahy, riešenia potrieb klientov a realizácie upsellu a cross-sellu ďalších produktov a služieb.
- Porozumieť potrebám kľúčových zákazníkov a navrhovať riešenia, ktoré ich efektívne naplnia.
- Riešiť vzniknuté problémy alebo sťažnosti od klientov – s podporou skúsenejších kolegov, aby sa zachovala dôvera.
- Vyjednávať zmluvy a dodržiavať stanovené termíny pri plnení dlhodobých cieľov každého klienta.
- Vyhľadávať, rozvíjať a uzatvárať príležitosti na obnovu zmlúv, upsell a cross-sell v rámci zvereného portfólia zákazníkov so softvérovými bezpečnostnými riešeniami ESET v pridelenom obchodnom regióne.
- Riadiť obchodné aktivity a aktualizácie a vytvárať presné predikcie v CRM systéme Salesforce.
- Dosahovať kvartálne, polročné a ročné obchodné ciele v oblasti nových príjmov a kvót.
- Uplatňovať "Hunter/Farmer stratégiu", zameranú na rozširovanie výnosov u existujúcich klientov.
- Predávať víziu bezpečnostných riešení ESET prostredníctvom produktových prezentácií, podujatí a cielených iniciatív.
- Zaviesť pravidelný režim Business Review (osobne alebo virtuálne) so zákazníkmi za účelom optimalizácie výnosov a hlbšieho pochopenia cieľov klienta.
- Mať pokročilé znalosti produktového portfólia ESET a komfort pri spolupráci s resellermi s cieľom generovať nové obchodné príležitosti.
- Koordinovať obchodné aktivity naprieč viacerými oddeleniami.
- Sledovať skúsenejších kolegov počas stretnutí a vyjednávaní s klientmi s cieľom osvojiť si osvedčené postupy.
##Osobnostné predpoklady a zručnosti##
##Kľúčové predpoklady sú:##
- Minimálne 5 rokov skúseností na obchodníckej pozícii, ideálne v oblasti B2B predaja
- Výborná znalosť slovenského trhu a jeho špecifík
- Propartnerské zmýšľanie a schopnosť budovať dlhodobé vzťahy s obchodnými partnermi založené na spolupráci
- Predchádzajúca skúsenosť u resellera IT/ distribútora IT je veľkou výhodou
- Ochota cestovať v rámci Slovenska podľa potrieb zákazníkov a projektov
- Anglický jazyk na úrovni B2 – schopnosť bežnej komunikácie v obchodnom kontexte
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.