banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Office manager, sekretárka - aj na čiastočný úväzok

Stále hľadajú

AKMV advokátska kancelária s. r. o.

Pluhová, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

V prípade skráteného úväzku si výšku mzdy dohodneme

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do našej advokátskej kancelárie obsadzujeme pozíciu:

OFFICE MANAGER / SEKRETÁRKA, aj na čiastočný úväzok

Hľadáme spoľahlivého kolegu/kolegyňu, ktorý/á sa postará o plynulý chod recepcie a administratívnu podporu

  • Zodpovednosť za plynulý chod recepcie (dvíhanie telefónov, uvádzanie návštev, príprava kancelárie na stretnutia)
  • Administratívna podpora (kopírovanie, skenovanie, archivácia, skartácia a iné)
  • Spracovanie riadnej a elektronickej pošty (došlej aj odoslanej), podanie zásielok na pošte
  • Zabezpečenie chodu spoločnosti (objednávanie kancelárskeho vybavenia, dohľad nad čistotou, hlásenie opráv a porúch)
  • Vybavovanie emailovej komunikácie, príprava jednoduchých písomností
  • Komunikácia s úradmi, súdmi
  • Kompletný Back-office support pre vedenie a ostatných zamestnancov
  • Ďalšie úlohy ad hoc podľa pokynov vedenia a ostatných zamestnancov
  • anglický jazyk na komuniatívnej úrovni je podmienkou
  • Pracovná doba: PO - PI od 8,30 hod. – 17,00 hod. (30 min na obed)
  • Prípadný skrátený úväzok: PO - PIA od 8,30 - 15,00 hod. 
  • práca na pracovnú zmluvu (nie živnosť)​

Zamestnanecké výhody, benefity:

mladý, príjemný kolektív,

raňajky a ovocie v kancelárii,

stabilná spoločnosť na trhu viac ako 12 rokov.

Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás ponuka zaujala, poprosíme poslať životopis na office@legalizacnecentrum.sk.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Výborný time-management a organizačné schopnosti, schopnosť riešiť viac požiadaviek naraz
  • Vyžaduje sa komunikatívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
  • Príjemné, reprezentatívne a slušné vystupovanie
  • Vysoká miera zodpovednosti a spoľahlivosti
  • Dochvíľnosť, precíznosť, lojálnosť

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.