Administratívny(a) asistent(ka)
Dnešné
Bratislavské centrum služieb
Suché mýto, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 600 € hrubého
Uvádzaný plat predstavuje ohodnotenie pri 50% pracovnom úväzku a je minimálnou tarifnou zložkou s osobným príplatkom podľa zák. č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Konečná výška platu úspešného kandidáta/-ky bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe.
Úväzok
Práca na skrátený úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Archivár, správca registratúry
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Čo budete mať na starosti?
Administratívna podpora tímov:
- Skenovanie, tlač a kopírovanie dokumentov;
- Príprava sprievodných listov k odosielaným dokumentom;
- Podpora pri evidencii zmluvnej dokumentácie: od prípravy krycích listov, cez zabezpečenie podpisov, skenovanie, anonymizáciu, zverejňovanie v Centrálnom registri zmlúv až po internú evidenciu;
- Zverejňovanie dokumentov podľa interných a zákonných pravidiel;
- Spracovanie žiadostí o poskytnutie informácií podľa zákona o slobode informácií (č. 211/2000 Z.z.);
- Administrácia sťažností podľa zákona o sťažnostiach (č. 9/2010 Z.z.),
- Podpora pri príprave pracovnoprávnych dokumentov (dopĺňanie a kontrola správnosti údajov, finalizácia, tlač a podobne) a súvisiaca komunikácia s interným a externým zákazníkom;
- Príprava prezentácií a podpora pri príprave firemného newslettra;
- Pravidelné (cca 2x mesačne) aktualizovanie dokumentov na webe BCS v sekcii;
- Povinné zverejňovanie (faktúry, zmluvy, objednávky na základe zoznamu od SEF).
Zastupovanie asistenta/ky riaditeľa a office manažéra:
- Starostlivosť o návštevy a chod kancelárie riaditeľa;
- Správa a rezervácia zasadačiek, vybavovanie telefonátov;
- Udržiavanie čistoty v kuchynke a spoločných priestoroch;
- Zabezpečenie chodu podateľne a vedenie internej registratúry.
Budúcnosť patrí vedeniu registratúrneho strediska:
- Postupne prevezmete správu centralizovaného registratúrneho strediska (interného “archívu”) – t. j. príjem spisov, ich archivácia, výpožičky, vyraďovacie konania a skartácia podľa zákonných noriem;
- Súčasťou bude aj školenie kolegov ohľadom správneho narábania s registratúrnymi záznamami vznikajúcimi z ich činnosti.
Osobnostné a kvalifikačné predpoklady
- Spoľahlivosť, systematickosť a chuť pomáhať;
- Dobré organizačné schopnosti a zmysel pre detail;
- Skúsenosti s administratívou a registratúrou v akomkoľvek informačnom systéme sú výhodou, ale nie podmienkou;
- Základy práce s MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Ochota učiť sa nové veci a spolupracovať s tímom;
- Stredoškolské, prípadne vysokoškolské vzdelanie.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Čo ponúkame?
- Flexibilný pracovný čas;
- Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona;
- 2 dni v roku voľno na regeneráciu navyše;
- Príspevok na DDS;
- Teambuildingové aktivity;
- Vzdelávanie zamestnancov.
Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás pozícia zaujala, neváhajte nám zaslať životopis a motivačný list.
Ďakujeme všetkým uchádzačom/-kám za prejavený záujem o pracovnú pozíciu.
Vzhľadom na veľký počet prijatých žiadostí budeme kontaktovať iba tých/tie, ktorí/-é najviac zodpovedajú našim požiadavkám.
Požiadavky na zamestnanca:
- Profesionálne a príjemné vystupovanie;
- Výborné organizačné a komunikačné schopnosti;
- Samostatnosť, spoľahlivosť a diskrétnosť.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.