banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny(a) asistent(ka)

Dnešné

Bratislavské centrum služieb

Suché mýto, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 600 € hrubého

Uvádzaný plat predstavuje ohodnotenie pri 50% pracovnom úväzku a je minimálnou tarifnou zložkou s osobným príplatkom podľa zák. č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Konečná výška platu úspešného kandidáta/-ky bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe.

Úväzok

Práca na skrátený úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Archivár, správca registratúry


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Čo budete mať na starosti?

Administratívna podpora tímov:

  • Skenovanie, tlač a kopírovanie dokumentov;
  • Príprava sprievodných listov k odosielaným dokumentom;
  • Podpora pri evidencii zmluvnej dokumentácie: od prípravy krycích listov, cez zabezpečenie podpisov, skenovanie, anonymizáciu, zverejňovanie v Centrálnom registri zmlúv až po internú evidenciu;
  • Zverejňovanie dokumentov podľa interných a zákonných pravidiel;
  • Spracovanie žiadostí o poskytnutie informácií podľa zákona o slobode informácií (č. 211/2000 Z.z.);
  • Administrácia sťažností podľa zákona o sťažnostiach (č. 9/2010 Z.z.),
  • Podpora pri príprave pracovnoprávnych dokumentov (dopĺňanie a kontrola správnosti údajov, finalizácia, tlač a podobne) a súvisiaca komunikácia s interným a externým zákazníkom;
  • Príprava prezentácií a podpora pri príprave firemného newslettra;
  • Pravidelné (cca 2x mesačne) aktualizovanie dokumentov na webe BCS v sekcii;
  • Povinné zverejňovanie (faktúry, zmluvy, objednávky na základe zoznamu od SEF).

Zastupovanie asistenta/ky riaditeľa a office manažéra:

  • Starostlivosť o návštevy a chod kancelárie riaditeľa;
  • Správa a rezervácia zasadačiek, vybavovanie telefonátov;
  • Udržiavanie čistoty v kuchynke a spoločných priestoroch;
  • Zabezpečenie chodu podateľne a vedenie internej registratúry.

Budúcnosť patrí vedeniu registratúrneho strediska:

  • Postupne prevezmete správu centralizovaného registratúrneho strediska (interného “archívu”) – t. j. príjem spisov, ich archivácia, výpožičky, vyraďovacie konania a skartácia podľa zákonných noriem;
  • Súčasťou bude aj školenie kolegov ohľadom správneho narábania s registratúrnymi záznamami vznikajúcimi z ich činnosti.


Osobnostné a kvalifikačné predpoklady

  • Spoľahlivosť, systematickosť a chuť pomáhať;
  • Dobré organizačné schopnosti a zmysel pre detail;
  • Skúsenosti s administratívou a registratúrou v akomkoľvek informačnom systéme sú výhodou, ale nie podmienkou;
  • Základy práce s MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Ochota učiť sa nové veci a spolupracovať s tímom;
  • Stredoškolské, prípadne vysokoškolské vzdelanie.

Zamestnanecké výhody, benefity:


Čo ponúkame? 

  • Flexibilný pracovný čas;
  • Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona;
  • 2 dni v roku voľno na regeneráciu navyše;
  • Príspevok na DDS;
  • Teambuildingové aktivity;
  • Vzdelávanie zamestnancov.

Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás pozícia zaujala, neváhajte nám zaslať životopis a motivačný list.

Ďakujeme všetkým uchádzačom/-kám za prejavený záujem o pracovnú pozíciu.
Vzhľadom na veľký počet prijatých žiadostí budeme kontaktovať iba tých/tie, ktorí/-é najviac zodpovedajú našim požiadavkám.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Profesionálne a príjemné vystupovanie;
  • Výborné organizačné a komunikačné schopnosti;
  • Samostatnosť, spoľahlivosť a diskrétnosť.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.