banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent obchodného oddelenia

Končí sa zajtra

VALLOS s.r.o.

Hore vŕškom, Žilina-Budatín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

1200 eur brutto + mesačný bonus v závislosti od skúseností uchádzača a pracovného výkonu.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Obchod, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

​Si dynamická a komunikatívna osobnosť? Pridaj sa k nám na pozíciu asistenta obchodného oddelenia! V našej spoločnosti sa zameriavame na poskytovanie kvalitných obalových riešení pre priemysel a tvoja pracovná pozícia by zahŕňala:

  • Poskytovanie administratívnej podpory obchodnému oddeleniu
  • Príjem a spracovanie objednávok od zákazníkov v ERP systéme
  • Každodenná komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi, občas aj v EN jazyku
  • Príprava a správa obchodných dokumentov, ako sú faktúry, objednávky, dodacie listy...
  • Sledovanie skladových zásob a zabezpečovanie ich dostatočného množstva podľa potreby zákazníkov
  • Príprava podkladov k cenovým kalkuláciám a reportom
  • Sledovanie stavu objednávok od ich prijatia až po dodanie a riešenie prípadných reklamácií
  • Samostatné riešenie zverených pracovných úloh a zodpovednosť za ich priebeh a úspešné ukončenie

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Práca v stabilnej firme etablovanej na slovenskom trhu viac ako 30 rokov
  • Priateľský kolektív, prostredie rodinnej firmy
  • Motivujúce finančné ohodnotenie
  • Bonus pri výročí zamestnanca
  • Pravidelné koncoročné odmeny
  • Možnosť odborného rastu
  • Príspevok na stravu
  • Firemné akcie a teambuildingy
  • Občerstvenie na pracovisku zdarma

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým záujemcom. Kontaktovať budeme len úspešných uchádzačov, spĺňajúcich požiadavky a to telefonicky alebo e-mailom.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Dobré komunikačné schopnosti
  • Organizačné zručnosti a precíznosť
  • Pozitívny a zodpovedný prístup
  • Samostatnosť pri plnení úloh
  • Efektívne vyhľadávanie informácií online
  • Schopnosť práce v tíme aj samostatne
  • Komunikatívna znalosť anglického jazyka
  • Proaktívny prístup k riešeniu problémov
  • Flexibilita a ochota učiť sa nové veci

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.