banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Customer Service Representative

2 dni

Insignia Lifestyle Services s. r. o.

Digital Park, Einsteinova, Petržalka, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 550 € hrubého

Fixed salary 1550 EUR gross/month + additional pay based on worked weekends and bank holidays according to law.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Vyššie odborné

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

- Maintaining Customer Profiles in Microsoft Dynamics 365 (CRM system).

- Identity Verification.

- Fraud monitoring and transaction disputes activities.

- Providing customers with the Balance, Transactions reports and Statements.

- Online Services queries.

- Identifying Account types and Credit limits.

- Card and Pin related queries.

- New Applications queries.

- Issues and complaints escalation.

- Address customer’s concerns regarding the product via calls and emails.

- Identifying the opportunities for cross-selling (not mandatory, incentive bonus if successful).

- KYC activities.

Zamestnanecké výhody, benefity:

- Working for one of the best international lifestyle management companies.

- Career growth.

- 25 vacation days.

- Exclusive discounts for flight tickets/ hotel deals when booking a personal vacation.

- Working in family environment.

- We love dogs in our office, if you'd like to bring yours in :)

- Fun teambuildings.

- Other company benefits.

Informácie o výberovom konaní:
Shift Schedule:

- Rotating shift 5days/week

- 3 shifts from Monday to Sunday

07:00 – 15:45
09:15 – 18:00
13:15 – 22:00

Požiadavky na zamestnanca:

- Customer-oriented person with a “can do“ attitude and ability to ask the right questions.

- Experience in the customer service industry.

- Previous experience in finance/banking/tourism is appreciated.

- Ability to handle complaints in a professional manner.

- Advanced written and verbal English communication skills.

- Other languages are an advantage - German, French, Russian, etc...

- Good computer skills and experience with MS Office.

- Decisive with the ability to find the best solutions.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.