Back Office Manager
Dnešné
JOBPOINT, spol. s r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 3 500 € hrubého
- od 3500EUR brutto, finálna odmena bude dohodnutá podľa rozsahu skúseností prijatého kandidáta a jeho odborných znalostí
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Administratíva, Informačné technológie, Ekonóm, Finančný manažér, Office manager, IT projektový manažér, Facility manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Administratíva a organizácia
- správa firemnej dokumentácie a archívu (papierový aj digitálny)
- vedenie zmlúv, interných smerníc a postupov
- príprava podkladov pre vedenie a manažment
- príprava podkladov na projekty Erasmus+
- kontrola a príprava podkladov na ISO
Financie a účtovníctvo
- príprava podkladov pre mzdy a účtovníctvo
- spolupráca s externým účtovníkom
- sledovanie rozpočtu a kontrola nákladov
- komunikácia so štátom (daňový úrad, sociálna poisťovňa, Naturpack, štatistika...)
- optimalizácia zdrojov
Personálna agenda (HR podpora)
- evidencia dochádzky a dovoleniek
- onboarding a administratíva nových zamestnancov
- podpora náboru a komunikácia s kandidátmi
- organizácia školení a vzdelávania
Logistika a podpora prevádzky
- komunikácia s dodávateľmi a servisnými partnermi
- zabezpečenie chodu kancelárie (technika, priestory, IT podpora)
- zabezpečenie a komunikácia so skladom
Reporting a kontrola
- tvorba pravidelných reportov pre vedenie
- príprava reportingu /mesačne
- príprava projekcii, budgetov
- sledovanie KPI a výkonu podporných procesov
- analýza prevádzkových nákladov
- návrhy na optimalizáciu procesov a zdrojov
- sledovanie a analýza CF
Compliance a regulácie (najmä EÚ)
- sledovanie legislatívnych zmien a implementácia nariadení EÚ (GDPR, AML, ESG, ochrana spotrebiteľa)
- aktualizácia interných smerníc podľa právnych predpisov
- školenia zamestnancov v oblasti compliance
- interné audity a príprava podkladov pre kontroly
- monitoring rizík a ich minimalizácia
Procesy súvisiace so zákazníkmi
- podpora zákazníckeho servisu
- analýza potrieb zákazníckeho servisu, komunikácia medzi oddeleniami
- evidencia zákazníckych zmlúv a kontrola ich súladu s predpismi EÚ
- tvorba štatistík a reporting zákazníckych procesov
IT a dátová správa
- koordinácia IT podpory a správa softvérových nástrojov
- dohľad nad bezpečnosťou dát a prístupmi
- správa databáz a reportingových systémov
- digitalizácia procesov a podpora automatizácie
Komunikácia a spolupráca
- interná komunikácia so zamestnancami a oddeleniami
- podpora front office (obchod, zákaznícky servis)
- spolupráca s externými partnermi a dodávateľmi
- koordinácia medzi oddeleniami pri projektoch
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu.
Požiadavky na zamestnanca:
- hľadáme samostatného, spoľahlivého kolegu so širokým rozsahom skúseností
- odolnosť voči stresu
- schopnosť fungovať sa v premenlivom dynamickom prostredí
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.