banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Back Office Manager

Dnešné

JOBPOINT, spol. s r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 3 500 € hrubého

- od 3500EUR brutto, finálna odmena bude dohodnutá podľa rozsahu skúseností prijatého kandidáta a jeho odborných znalostí

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Administratíva, Informačné technológie, Ekonóm, Finančný manažér, Office manager, IT projektový manažér, Facility manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Administratíva a organizácia

  • správa firemnej dokumentácie a archívu (papierový aj digitálny)
  • vedenie zmlúv, interných smerníc a postupov
  • príprava podkladov pre vedenie a manažment
  • príprava podkladov na projekty Erasmus+
  • kontrola a príprava podkladov na ISO

Financie a účtovníctvo

  • príprava podkladov pre mzdy a účtovníctvo
  • spolupráca s externým účtovníkom
  • sledovanie rozpočtu a kontrola nákladov
  • komunikácia so štátom (daňový úrad, sociálna poisťovňa, Naturpack, štatistika...)
  • optimalizácia zdrojov

Personálna agenda (HR podpora)

  • evidencia dochádzky a dovoleniek
  • onboarding a administratíva nových zamestnancov
  • podpora náboru a komunikácia s kandidátmi
  • organizácia školení a vzdelávania

Logistika a podpora prevádzky

  • komunikácia s dodávateľmi a servisnými partnermi
  • zabezpečenie chodu kancelárie (technika, priestory, IT podpora)
  • zabezpečenie a komunikácia so skladom

Reporting a kontrola

  • tvorba pravidelných reportov pre vedenie
  • príprava reportingu /mesačne
  • príprava projekcii, budgetov
  • sledovanie KPI a výkonu podporných procesov
  • analýza prevádzkových nákladov
  • návrhy na optimalizáciu procesov a zdrojov
  • sledovanie a analýza CF

Compliance a regulácie (najmä EÚ)

  • sledovanie legislatívnych zmien a implementácia nariadení EÚ (GDPR, AML, ESG, ochrana spotrebiteľa)
  • aktualizácia interných smerníc podľa právnych predpisov
  • školenia zamestnancov v oblasti compliance
  • interné audity a príprava podkladov pre kontroly
  • monitoring rizík a ich minimalizácia

Procesy súvisiace so zákazníkmi

  • podpora zákazníckeho servisu
  • analýza potrieb zákazníckeho servisu, komunikácia medzi oddeleniami
  • evidencia zákazníckych zmlúv a kontrola ich súladu s predpismi EÚ
  • tvorba štatistík a reporting zákazníckych procesov

IT a dátová správa

  • koordinácia IT podpory a správa softvérových nástrojov
  • dohľad nad bezpečnosťou dát a prístupmi
  • správa databáz a reportingových systémov
  • digitalizácia procesov a podpora automatizácie

Komunikácia a spolupráca

  • interná komunikácia so zamestnancami a oddeleniami
  • podpora front office (obchod, zákaznícky servis)
  • spolupráca s externými partnermi a dodávateľmi
  • koordinácia medzi oddeleniami pri projektoch

Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu.

Požiadavky na zamestnanca:

  • hľadáme samostatného, spoľahlivého kolegu so širokým rozsahom skúseností
  • odolnosť voči stresu
  • schopnosť fungovať sa v premenlivom dynamickom prostredí

O firme
pobočka zahraničnej spoločnosti

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.