Pracovník Back office
Včerajšie
Lunys, s.r.o.
Poprad, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 200 - 1 500 € hrubého
Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pre našu sesterskú spoločnosť NYLUS hľadáme pracovníka Back office.
Baví ťa administratíva? Máš rád/rada poriadok, presnosť a si tak trochu "puntičkár/ka"? Ak plynule komunikuješ anglickým jazykom a baví ťa robiť podporu kolegom, si pre nás ten správny človek. Do nášho tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Back office s prijemným vystupovaním a výbornými komunikačnými zručnosťami. Tvojou úlohou bude zabezpečiť dodanie tovaru včas na miesto určenia s úplnými dokladmi a spolupodieľať sa na tom, aby všetko bežalo hladko a s predstihom.
Hlavnou pracovnou náplňou bude :
- spracovanie prijatých objednávok
- vystavovanie objednávok na dodávateľa
- kontrola kreditných limitov
- zabezpečenie a organizácia nakládok a vykládok tovaru, vrátane vystavovania objednávok na prepravu
- príjem tovaru na sklad, vystavenie dodacích listov a fakturácia na odberateľa vrátane kompletizácie potrebných príloh
- spracovanie faktúr za tovar a prepravu
- spracovanie prehľadov predaja a pohľadávok
- evidencia, správa a hmotná zodpovednosť za pokladňu
- identifikácia nákladov na jednotlivých dealerov
- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi pri nezrovnalostí faktúr
- vedenie evidencie dochádzky a kompletizácia podkladov
- práca v systéme KARAT
- pracovná doba od 07:30 do 16:00 h
Zamestnanecké výhody, benefity:
- príležitosť zamestnať sa v stabilnej firme
- práca v priateľskom prostredí a príjemnom kolektíve
- nové moderné priestory
- firemná kultúra založená na vzájomnej úcte medzi kolegami a nadriadenými
- ocenenie výkonnosti
- počítač a telefón sú samozrejmosť
- rôzne teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedený odkaz.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisov a prejavený záujem pracovať v našom kolektíve. Všetky doručené žiadosti budú posúdené na základe našich nastavených kritérií a požiadaviek. Na osobný pohovor budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca:
- zodpovednosť
- dobré komunikačné schopnosti
- dôslednosť , presnosť
- flexibilita, proaktivita
- systematický prístup k práci
- tímová práca
- schopnosť pracovať pod tlakom
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.