banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Odborná administratívna podpora

Menej ako týždeň

Brokeria, a.s.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

od 1500€ brutto, podľa skúseností

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Bankovníctvo, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Produktový manažér - špecialista, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Staň sa súčasťou nášho tímu ako Odborná administratívna podpora.

Hľadáme šikovného a komunikatívneho kolegu/kolegyňu, ktorý/á má rád/a poriadok v papieroch, zvládne koordinovať informácie a zároveň sa nezľakne telefonátu ani Excelu.

Čo bude tvojou úlohou?

  • spracovávať zmluvnú agendu finančných agentov a spravovať ich údaje,

  • denne komunikovať s internými klientmi – telefonicky, písomne aj e-mailom,

  • spolupracovať s ďalšími oddeleniami a hľadať spôsoby, ako zlepšovať interné procesy,

  • pracovať v MS Excel a pripravovať prehľady, tabuľky a reporty, ktoré budú mať reálny dopad.

Čo od teba očakávame?
  • zmysel pre detail a precíznosť,

  • schopnosť pracovať samostatne aj v tíme,

  • dobré komunikačné zručnosti a ochotu pomôcť,

  • skúsenosti v administratíve sú vítané, Excel je tvoj kamarát (kontingenčné tabuľky = výhoda),

  • znalosti z oblasti finančného sprostredkovania berieme ako bonus.

Čo ti ponúkame?
  • príjemné pracovné prostredie a tím, ktorý ťa podrží,

  • príležitosť učiť sa a podieľať sa na zlepšovaní firemných procesov,

  • stabilitu a zázemie spoločnosti, ktorá rastie a dáva priestor pre rozvoj.

Ak hľadáš prácu, kde môžeš spojiť administratívu, komunikáciu aj prácu s dátami, a zároveň chceš vidieť výsledky svojej práce každý deň, pridaj sa k nám!

Zamestnanecké výhody, benefity:
Stabilné a motivačné zázemie
Dynamická a zaujímavá práca
Skvelý kolektív
Multisport karta
5 dní dovolenky nad rámec zákona
Možnosť sebarealizácie, možnosť osobného a profesijného rozvoja

Informácie o výberovom konaní:
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí budú vyhovovať našim požiadavkám.

Požiadavky na zamestnanca:
- výborné komunikačné zručnosti - proklientský prístup
- schopnosť rozvrhnúť si prácu a operatívne zvládať potrebné zmeny
- samostatnosť a spoľahlivosť
- skúsenosti vo fin. sektore a v administratíve

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.