Odborná administratívna podpora
Menej ako týždeň
Brokeria, a.s.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
od 1500€ brutto, podľa skúseností
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Bankovníctvo, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Produktový manažér - špecialista, Špecialista podpory zákazníkov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Staň sa súčasťou nášho tímu ako Odborná administratívna podpora.
Hľadáme šikovného a komunikatívneho kolegu/kolegyňu, ktorý/á má rád/a poriadok v papieroch, zvládne koordinovať informácie a zároveň sa nezľakne telefonátu ani Excelu.
Čo bude tvojou úlohou?
spracovávať zmluvnú agendu finančných agentov a spravovať ich údaje,
denne komunikovať s internými klientmi – telefonicky, písomne aj e-mailom,
spolupracovať s ďalšími oddeleniami a hľadať spôsoby, ako zlepšovať interné procesy,
pracovať v MS Excel a pripravovať prehľady, tabuľky a reporty, ktoré budú mať reálny dopad.
zmysel pre detail a precíznosť,
schopnosť pracovať samostatne aj v tíme,
dobré komunikačné zručnosti a ochotu pomôcť,
skúsenosti v administratíve sú vítané, Excel je tvoj kamarát (kontingenčné tabuľky = výhoda),
znalosti z oblasti finančného sprostredkovania berieme ako bonus.
príjemné pracovné prostredie a tím, ktorý ťa podrží,
príležitosť učiť sa a podieľať sa na zlepšovaní firemných procesov,
stabilitu a zázemie spoločnosti, ktorá rastie a dáva priestor pre rozvoj.
Ak hľadáš prácu, kde môžeš spojiť administratívu, komunikáciu aj prácu s dátami, a zároveň chceš vidieť výsledky svojej práce každý deň, pridaj sa k nám!
Zamestnanecké výhody, benefity:
Stabilné a motivačné zázemie
Dynamická a zaujímavá práca
Skvelý kolektív
Multisport karta
5 dní dovolenky nad rámec zákona
Možnosť sebarealizácie, možnosť osobného a profesijného rozvoja
Informácie o výberovom konaní:
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí budú vyhovovať našim požiadavkám.
Požiadavky na zamestnanca:
- výborné komunikačné zručnosti - proklientský prístup
- schopnosť rozvrhnúť si prácu a operatívne zvládať potrebné zmeny
- samostatnosť a spoľahlivosť
- skúsenosti vo fin. sektore a v administratíve
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.