banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Rozpočtár/ka - odborný/á referent/ka

Dnešné

Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Zmluvná mzda od 1800eur btt (finálna výška odmeny závisí od skúsenosti a zručností kandidáta)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Ekonóm, Rozpočtár/kalkulant, Odborný referent, Samostatný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Hľadáme precízneho odborníka na rozpočet!

Mestská časť Bratislava–Staré Mesto otvára pozíciu samostatného odborného referenta v oblasti rozpočtu. Hľadáme profesionála so zmyslom pre detail, systematickosť a zodpovednosť, ktorý chce podporiť fungovanie verejnej správy kvalitnou rozpočtovou prácou. Staňte sa súčasťou nášho tímu v srdci Bratislavy.

Vašou náplňou práce bude:

  • Podieľať sa na tvorbe, úpravách a technickom spracovaní rozpočtu mestskej časti vrátane rozpočtových zmien a opatrení.

  • Viesť operatívnu evidenciu rozpočtu a zabezpečovať jeho správnosť v informačných systémoch (vrátane RIS.SAM).

  • Priebežne kontrolovať plnenie rozpočtu, pripravovať správy, analýzy a podklady do záverečného účtu.

  • Spravovať decentralizačné dotácie a zabezpečovať komunikáciu a metodické usmernenie organizácií pri tvorbe a úpravách rozpočtu.

  • Spolupracovať s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení súvisiacich úloh.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Home office 1x týždenne.

  • Flexibilný pracovný čas (a 37.5h týždenne).

  • 5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna.

  • Príspevok na MHD.

  • Multisport karta.

  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.

  • Zachovanie nároku na stravné aj počas dovolenky či návštevy lekára. 

  • Ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Štruktúrovaný životopis posielajte najneskôr do 15.12. 2025.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie.

  • Prax v oblasti rozpočtovej politiky min. 2 roky.

  • Prax v samospráve veľkou výhodou.

  • Pokročilá znalosť MS Office.

  • Dobré komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť.

  • Bezúhonnosť.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.