banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Claim Analyst Specialist with French

Menej ako týždeň

HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o.

Bratislava, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Francúzština (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Bankovníctvo, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Špecialista pohľadávok, Back office špecialista, Špecialista fakturácie a platieb


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
*Analyze customer claims from France (e.g. missing, damaged, or incorrect goods, pricing discrepancies, or missing discounts).
*Investigate financial and logistical discrepancies in collaboration with colleagues in Bratislava and France.
*Propose and implement solutions for customer issues, maintaining regular communication with them.
*Perform financial accounting tasks related to customer claims and ensure accuracy of customer accounts in the SAP system.
*Analyze recurring issues to identify root causes and support preventive actions.

Zamestnanecké výhody, benefity:
*Flexible work scheme with flexible hours, hybrid work model and up to 30 days per year for remote work abroad
*Diverse national and international growth opportunities
*Globally applicable well-being standards, including health and preventive care programs
*Gender-neutral parental leave for a minimum of 8 weeks
*Employee Share Plan with voluntary investment and Henkel matching shares
*13th salary, incentives
*Cafeteria benefit system, Multisport card
*Henkel shop and Henkel nursery school
*Extra paid days off for special life situations, referral and relocation bonus

Informácie o výberovom konaní:
In case of interest, do not hesitate to send us your Curriculum Vitae in English language. We will contact only candidates who match a profile we are looking for. Thank you for your understanding.

Požiadavky na zamestnanca:
*Active knowledge of French is essential, as you’ll be in regular contact with customers and colleagues from France (Sales, Front Office, and external transport partners).
*Strong customer focus, good communication skills, analytical thinking, and a collaborative and team-oriented mindset.
*An interest in finance and familiarity with SAP is a plus
*This role is open to junior candidates. While prior experience is not required, it will help you gain a better understanding of related financial processes.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.