banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Hľadáme Šéfa údržby pre logistický sklad

Menej ako týždeň

FHB Group, s.r.o.

Svätý Jur, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

2 000 - 2 500 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Elektrotechnika a energetika, Automobilový priemysel, Elektrotechnický inžinier, Elektrotechnik, Technológ, Elektromontér, Programátor priemyselných robotov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Pridajte sa k nášmu tímu a staňte sa kľúčovou osobou pre bezproblémový chod našej logistiky!


Vaša náplň práce bude zahŕňať:
1. Koordinačné a projektové riadenie:

  • Obhliadky a ponuky: Zabezpečovanie obhliadok a cenových ponúk s potenciálnymi dodávateľmi pre technické projekty a prerábky v skladoch.

  • Realizácia projektov: Komunikácia, riešenie problémov počas montáže, sprevádzanie dodávateľov a zabezpečenie spotrebného materiálu.

2. Správa a údržba budov a areálu:

  • Komunikácia so správcom: Riešenie prevádzkových problémov so správcom budovy.

  • Regulárne kontroly: Sprevádzanie pri pravidelných kontrolách a opravách (napr. EPS, požiarne záležitosti, poškodené nakladacie brány).

  • Schvaľovanie: Schvaľovanie stavebných a technických úprav.

3. Plánovanie a riadenie údržby technológií:

  • Plánovanie údržby: Tvorba a kontrola plánov údržby všetkých strojov (na základe dátumu a výrobného cyklu).

  • Revízie: Kontrola termínov revíznych prehliadok zariadení a zabezpečenie súvisiacej agendy.

  • Tímové riadenie: Rozdeľovanie pracovných úloh pre údržbárov v oboch skladoch a kontrola ich plnenia.

4. Správa náhradných dielov a systémov:

  • Evidencia: Evidencia a riadenie náhradných dielov k technológiám v sklade prostredníctvom interného systému.

Očakávame od Vás:

  • Technické myslenie a znalosť výkresov: Schopnosť čítať a rozumieť technickým výkresom.

  • Manažérske a organizačné zručnosti: Základy manažmentu, výborný časový manažment a znalosť riadenia úloh.

  • Administratíva a PC: Skúsenosť s prácou s cenovými ponukami a pokročilá práca s počítačom (najmä Office 365).

  • Komunikačné zručnosti: Základy komunikácie s dodávateľmi, správcom a interným tímom.

    Vysoká miera ochoty pracovať, samostatnosť a zodpovednosť.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Práca na jednu zmenu (7.00/8.00 - 16.30)

Práca v extrémne rýchlo rastúcej spoločnosti - svoje výsledky okamžite vidíte v praxi.
​Možnosť vzdelávania sa (kurzy, školenia).
​Zaručený kariérny rast - firma sa zväčšuje každý rok.
​Motivačné bonusy
​Vysoká miera samostatnosti v rozhodovaní a kompetenciách na pozícií.​

​​Zľavy na produkty v e-shopoch našich zákazníkov

Informácie o výberovom konaní:
Najlepšie je osobné stretnutie - lepšie vidieť, čoho by ste boli súčasťou....

Požiadavky na zamestnanca:
Chuť rozvíjať automatizáciu, podieľať sa na niečom, čo rastie a je užitočné pre zákazníkov.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.