Middle officer pre odbor veľkých firemných klientov
Menej ako týždeň
Tatra banka, a.s.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 650 € hrubého
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1650 € brutto pri plnom úväzku.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Marketing, reklama, PR, Obchod, Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Account manager, Administratívny pracovník, referent, Finančný poradca, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
• Staňte sa súčasťou tímu najväčších firemných klientov Tatra banky a nazrite do sveta kľúčových Slovenských firiem.
• Na pozícií Middle officer budete zastrešovať predovšetkým podpornú administratívnu a odbornú činnosť pre našich obchodníkov - relationship manažérov na odbore Veľkých firemných klientov.
• Medzi hlavnú náplň práce patrí:
• Administratívne spracovávanie, dohadovanie stretnutí, komunikácia s relationship manažérmi a našimi klientami
• Spracovávanie klientskej dokumentácie.
• Riešenie servisných požiadaviek klienta
• Príprava zmluvnej dokumentácie, korešpondencie a rôznych iných dokumentov, zodpovednosť za jej kvalitu a správnosť.
• Podpora interného a externého klienta
Zamestnanecké výhody, benefity:
• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• Bezplatná psychologická podpora 24/7
• Príspevok na DDS
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca:
• Pozícia je vhodná pre ľudí s vysokou orientáciou na klienta, aktívnym prístupom k úlohám, organizačnými a koordinačnými schopnosťami.
• Vhodným kandidátom je človek so záujmom o korporátne bankovníctvo, profesionálnym vystupovaním, samostatným myslením. Dôležitá je presnosť, doťahovanie úloh do konca, zmysel pre detail.
• Príjemné vystupovanie, rozvinutý štýl komunikácie s klientami
• Angličtina na komunikačnej úrovni (nemčina vítaná)
• flexibilita, samostatnosť, schopnosť sa rýchlo učiť
• Komunikatívnosť, nekonfliktnosť
• Základná znalosť Windows a MS Office
• Práca v bankových systém aktívne preberanie úloh a návrhy vlastných riešení
• Ochota, iniciatíva, zvládanie viacerých úloh súčasne
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.