banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Middle officer pre odbor veľkých firemných klientov

Menej ako týždeň

Tatra banka, a.s.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 650 € hrubého

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1650 € brutto pri plnom úväzku.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Marketing, reklama, PR, Obchod, Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Account manager, Administratívny pracovník, referent, Finančný poradca, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

• Staňte sa súčasťou tímu najväčších firemných klientov Tatra banky a nazrite do sveta kľúčových Slovenských firiem. 
• Na pozícií Middle officer budete zastrešovať predovšetkým podpornú administratívnu  a odbornú činnosť pre našich obchodníkov - relationship manažérov na odbore Veľkých firemných klientov.
• Medzi hlavnú náplň práce patrí:
• Administratívne spracovávanie, dohadovanie stretnutí, komunikácia s relationship manažérmi a našimi klientami
• Spracovávanie klientskej dokumentácie.
• Riešenie servisných požiadaviek klienta
• Príprava zmluvnej dokumentácie, korešpondencie a rôznych iných dokumentov, zodpovednosť za jej kvalitu a správnosť.
• Podpora interného a externého klienta

Zamestnanecké výhody, benefity:

• Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• Bezplatná psychologická podpora 24/7
• Príspevok na DDS

Informácie o výberovom konaní:
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca:

• Pozícia je vhodná pre ľudí s vysokou orientáciou na klienta, aktívnym prístupom k úlohám, organizačnými a koordinačnými schopnosťami.
• Vhodným kandidátom je človek so záujmom o korporátne bankovníctvo, profesionálnym vystupovaním, samostatným myslením. Dôležitá je presnosť, doťahovanie úloh do konca, zmysel pre detail.
• Príjemné vystupovanie, rozvinutý štýl komunikácie s klientami
• Angličtina na komunikačnej úrovni (nemčina vítaná)
• flexibilita, samostatnosť, schopnosť sa rýchlo učiť
• Komunikatívnosť, nekonfliktnosť
• Základná znalosť Windows a MS Office
• Práca v bankových systém aktívne preberanie úloh a návrhy vlastných riešení
• Ochota, iniciatíva, zvládanie viacerých úloh súčasne

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.