Office Manažér
Menej ako týždeň
FEDORS GROUP
Chalupkova 4, Bratislava-Staré Mesto-Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 000 € hrubého
Finančné ohodnotenie je v závislosti od skúsenosti a seniority kandidáta
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme skúsenú, dynamickú, a zodpovednú Office Manažérku, ktorá zabezpečí hladký chod našej prémiovej realitnej kancelárie, bude podporou pre náš obchodný tím, a spoločne s nami bude budovať úspech na realitnom trhu.
Hľadáme práve Teba, ak:
- Si samostatná, máš bohaté skúsenosti s administratívou a zmluvnou dokumentáciou
- Výborné organizačné a komunikačné zručnosti sú Tvojou silnou stránkou
- Máš zodpovedný a proaktívny prístup k práci, ochotu a zmysel pre detail
- Ovládaš MS Office (Word, Excel) a prácu s PC
- Máš aspoň 3 ročnú prax na danej alebo obdobnej pozícií
- Baví Ťa svet nehnuteľností
Čo bude tvojou hlavnou úlohou?
- Správa firemnej dokumentácie a archivácia dokumentov (papierovo aj digitálne), príprava interných dokumentov a formulárov
- Zabezpečenie hladkého chodu kancelárie – starostlivosť o kanceláriu, komunikácia s dodávateľmi, starostlivosť o klientov a podpora každodenného života spoločnosti, podpora front office
- Zastrešenie internej komunikácie s kolegami
- Podpora manažmentu spoločnosti a obchodného tímu
- Správa databáz klientov a reporting
- Podpora marketingového oddelenia a organizácia firemných akcií
- Onboarding a administratíva nových zamestnancov, podpora náboru
- Aktualizácia interných smerníc a predpisov, školenia zamestnancov
- Riešenie ad-hoc úloh podľa aktuálnej potreby
Ak si pripravená stať sa súčasťou špičkového tímu, máš chuť rásť a neustále sa zlepšovať, pošli nám svoj životopis a krátky motivačný list ešte dnes
Tešíme sa na Teba!
Zamestnanecké výhody, benefity:
Čo ti ponúkame?
- Prácu v priateľskom a inšpiratívnom kolektíve, ktorý si potrpí na férovosť a profesionalitu
- Možnosť osobného rastu v prostredí prémiovej realitnej kancelárie
- Rozmanité úlohy, kde sa rozhodne nebudeš nudiť
- Moderná kancelária v atraktívnej lokalite Bratislavy
- Firemné akcie a teambuildingy, ktoré podporujú rovnováhu medzi prácou a oddychom
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým uchádzačom za Váš záujem o našu ponuku a zaslanie CV. Na osobné stretnutia budeme pozývať kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky na spoluprácu
Požiadavky na zamestnanca:
- Hľadáme kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním, ktorý/á zapadne do nášho kolektívu
- Očakávame zodpovednosť, samostatnosť, proaktivitu a dobrý time manažment, kreatívne myslenie, orientáciu na výsledok a efektivitu
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.