banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Office Manažér

Menej ako týždeň

FEDORS GROUP

Chalupkova 4, Bratislava-Staré Mesto-Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 000 € hrubého

Finančné ohodnotenie je v závislosti od skúsenosti a seniority kandidáta

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme skúsenú, dynamickú, a zodpovednú Office Manažérku, ktorá zabezpečí hladký chod našej prémiovej realitnej kancelárie, bude podporou pre náš obchodný tím, a spoločne s nami bude budovať úspech na realitnom trhu.

Hľadáme práve Teba, ak:

  • Si samostatná, máš bohaté skúsenosti s administratívou a zmluvnou dokumentáciou
  • Výborné organizačné a komunikačné zručnosti sú Tvojou silnou stránkou
  • Máš zodpovedný a proaktívny prístup k práci, ochotu a zmysel pre detail
  • Ovládaš MS Office (Word, Excel) a prácu s PC
  • Máš aspoň 3 ročnú prax na danej alebo obdobnej pozícií
  • Baví Ťa svet nehnuteľností

Čo bude tvojou hlavnou úlohou?

  • Správa firemnej dokumentácie a archivácia dokumentov (papierovo aj digitálne), príprava interných dokumentov a formulárov
  • Zabezpečenie hladkého chodu kancelárie – starostlivosť o kanceláriu, komunikácia s dodávateľmi, starostlivosť o klientov a podpora každodenného života spoločnosti, podpora front office
  • Zastrešenie internej komunikácie s kolegami
  • Podpora manažmentu spoločnosti a obchodného tímu
  • Správa databáz klientov a reporting
  • Podpora marketingového oddelenia a organizácia firemných akcií
  • Onboarding a administratíva nových zamestnancov, podpora náboru
  • Aktualizácia interných smerníc a predpisov, školenia zamestnancov
  • Riešenie ad-hoc úloh podľa aktuálnej potreby

Ak si pripravená stať sa súčasťou špičkového tímu, máš chuť rásť a neustále sa zlepšovať, pošli nám svoj životopis a krátky motivačný list ešte dnes

Tešíme sa na Teba!

Zamestnanecké výhody, benefity:

Čo ti ponúkame?

  • Prácu v priateľskom a inšpiratívnom kolektíve, ktorý si potrpí na férovosť a profesionalitu
  • Možnosť osobného rastu v prostredí prémiovej realitnej kancelárie
  • Rozmanité úlohy, kde sa rozhodne nebudeš nudiť
  • Moderná kancelária v atraktívnej lokalite Bratislavy
  • Firemné akcie a teambuildingy, ktoré podporujú rovnováhu medzi prácou a oddychom

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým uchádzačom za Váš záujem o našu ponuku a zaslanie CV. Na osobné stretnutia budeme pozývať kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky na spoluprácu

Požiadavky na zamestnanca:

  • Hľadáme kolegu/kolegyňu s príjemným vystupovaním, ktorý/á zapadne do nášho kolektívu
  • Očakávame zodpovednosť, samostatnosť, proaktivitu a dobrý time manažment, kreatívne myslenie, orientáciu na výsledok a efektivitu

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.