banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Vedúca recepcie pre kliniky FRAIS & PainClinic

Stále hľadajú

SAPIENTIA, s.r.o.

Daxnerovo námestie 5, 821 08 Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

V závislosti od skúseností – bude dohodnutá na osobnom pohovore

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Nemčina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Zákaznícka podpora, Recepčná, Telefonický operátor, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do tímu hľadáme charizmatickú a organizačne zdatnú líderku, ktorá bude mať na starosti profesionálny chod recepcie, vedenie tímu recepčných a vytvorí dokonalé miesto prvého kontaktu pre klientov kliník FRAIS & PainClinic.

Sme medicínske zariadenie, ktoré sa venuje estetickej medicíne, plastickej chirurgii, liečbe bolesti, anestéziológie a neurochirurgie. Okrem toho pacienti u nás nájdu ambulancie neurológie, dermatológie, gynekológie, urológie, všeobecného lekára a lekársku kozmetiku.

Ak viete viesť tím, máte drive a chuť budovať špičkový tím a imídž recepcie, táto výzva je pre vás. Vašou úlohou bude:

  • vedenie a motivácia tímu recepčných, nastavenie pravidiel a dohľad nad ich dodržiavaním
  • profesionálna komunikácia s klientom (osobne, telefonicky, e-mailom, chatom)
  • manažment klientov – rezervácie, navigácia na klinike, administratíva, fakturácia, pokladňa
  • podpora lekárov pri organizácii pracovného dňa
  • spolupráca s marketingom a obchodom (telesales, podpora kampaní, merchandising)
  • dohľad nad vzhľadom kliniky (letáky, darčeky, cukríky, čistota a poriadok)
  • spolupráca pri eventoch
  • predaj kozmetických produktov, aktívne oslovovanie potenciálnych klientov
  • získavanie pozitívnych recenzií a budovanie reputácie kliník FRAIS & PainClinic
  • organizovanie pracovných stretnutí CEO, dohľad nad kalendárom a zadanými úlohami CEO, zápisy z porád, administratíva spadajúca pod CEO

Zamestnanecké výhody, benefity:

  1. Práca v prestížnom prostredí kliník v centre Bratislavy
  2. Možnosť rozvoja v riadení
  3. 20 % zamestnanecká zľava na služby kliniky
  4. Kozmetické ošetrenie zdarma 1× mesačne
  5. Profesionálny, dynamický a priateľský kolektív

Požiadavky na zamestnanca:


  • skúsenosti s prácou na recepcii, alebo concierge, alebo s vedením kancelárie CEO
  • skúsenosť s vedením tímu recepčných, asistentiek
  • reprezentatívne a profesionálne vystupovanie, prirodzená elegancia
  • výborné organizačné schopnosti a dôslednosť
  • proklientský prístup, komunikačné a obchodné zručnosti
  • ochota učiť sa a pracovať v dynamickom prostredí

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.