Booking manažér*ka
Menej ako týždeň
Nadácia Cvernovka
Nová Cvernovka, Račianska, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Základné
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Manažment, Event manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Kompletnýservis klientom, ktorí majú záujem o prenájom našich priestorov (od prvej komunikácie cez ponuku až po vyhodnotenie akcie).
- Aktívne vyhľadávanie nových klientova tvorba nových obchodných príležitostí.
- Nastavovanie rozpočtov a cenových ponúkv závislosti od typu klienta (komerčný, neziskový, komunitný).
- Account management– udržiavanie dlhodobých vzťahov s klientmi, budovanie siete partnerov.
- Spolupráca s produkčným a technickým tímom, ktorý zabezpečuje realizáciu eventu – tvojou úlohou je najmä obchod, klientsky servis a nastavenie podmienok.
- Reporting a evidencia prenájmov– prehľad o tržbách, klientoch a obsadenosti priestorov.
- Občasná účasť na akciách a obhliadkach priestorov, inak flexibilná práca z kancelárie alebo z domu.
- Tvorba predajných materiálov a prezentácií(v spolupráci s komunikačným oddelením)
- Spätná väzba a zlepšovanie služieb– sledovať potreby klientov a navrhovať vylepšenia prenájmov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Pracovné cesty na Slovensku aj do zahraničia
- Členstvo v rôznych networkoch (Trans Europe Halles, Liveurope, Anténa, Bystriny)
- Možnosť ďalšieho vzdelávania
- Voľný vstup na podujatia a zľavy na bare
- Teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní:
- Prvé kolo – prihlášky 22.9.2025
- Druhé kolo – interviews 29.9.-3.10.2025
- Oznámenie výsledkov open callu 6.10.2025
- Dojednanie podmienok spolupráce 10.10.2025
- Full time nástup 15.októbra 2025
- Emaily s potrebnými dokumentami posielajte na spolu_praca@novacvernovka.eu – DDL 22.9.2025 (do polnoci)
Požiadavky na zamestnanca:
- Skúsenosť seventovým prostredím– buď na strane klienta, alebo ako organizátor/ka podujatí.
- Obchodnícke zručnosti– schopnosť osloviť, zaujať a presvedčiť klienta.
- Skúsenosť s tvorbou a nastavovanímrozpočtov a cenových ponúk.
- Schopnosť komunikovať so širokou škálou klientov– od veľkých firiem po neziskové organizácie.
- Organizačné schopnosti a orientácia na detail– pri prenájmoch sa ľahko stráca prehľad, preto je to kľúčové.
- Angličtinu a slovenčinu na komunikatívnej úrovni (C1).
- Cit pre prostredie kultúrneho centra – rozumieš, že prenájmy sú komerčné, ale stále sa odohrávajú v priestore, ktorý má vlastnú komunitu a hodnoty.
- Proaktívny/a a samostatný/a– ide o oddelenie, kde si šéfom sama sebe.
- Komunikatívny/a a reprezentatívny/a– si tvárou Novej Cvernovky pre klientov.
- Systematický/a a dôsledný/a– vieš nastaviť procesy, udržiavať poriadok v dátach a dotiahnuť veci do konca.
- Flexibilný/a– väčšinou kancelárska alebo home-office práca, no vieš, že občas treba byť aj na akcii či obhliadke.
- Tímový hráč/ka– budeš úzko spolupracovať s produkciou, technikou a PR tímom.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.