banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Špecialista/tka pre facility manažment a správu informačných a komunikačných technológií

Včerajšie

Wüstenrot

Einsteinova 3692/21, Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vyššie odborné

Zaradené

Administratíva, Technika, rozvoj, Bezpečnosť a ochrana, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Administratívny pracovník, referent, Technický pracovník, Technik BOZP, Špecialista pohľadávok, Facility manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu na Oddelenie hospodárskej správy hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu.

Ak si technicky zdatný, máš skúsenosti v oblasti správy nehnuteľností a telekomunikačných služieb a chceš sa podieľať na zabezpečovaní ich plynulej prevádzky, si náš človek!

Čo ťa u nás čaká?

Facility manažment a s tým spojená administratíva pre centrálu a pobočky:

  • Koordinácia údržby a prevádzky: zabezpečenie plynulého chodu a údržby vlastnených aj prenajatých nehnuteľností a priestorov. Budeš spolupracovať s externými dodávateľmi a internými správcami objektov.
  • Nájomné vzťahy a zmluvy: posudzovanie požiadaviek na prenájom nových priestorov, komunikácia s prenajímateľmi a inými tretími stranami, príprava a pripomienkovanie nájomných a dodávateľských zmlúv vrátane poistenia priestorov a majetku spoločnosti. Evidencia zmlúv, sledovanie termínov a platieb nájomného, prevádzkových nákladov a kontrola zložených kaucií.
  • Manažment energií a nákladov: kompletná agenda dodávky médií (elektrina, voda, odpad a pod.) – od výberu dodávateľov a uzatvárania zmlúv až po sledovanie a optimalizáciu nákladov. Pravidelné sledovanie a reportovanie prevádzkových nákladov a nájomného, spracovanie vyúčtovaní.
  • Administratíva a reporting: evidencia a kontrola vecnej správnosti prijatých faktúr v súlade so zmluvami, objednávkami, príprava podkladov pre reporty a audity (napr. odpadové hospodárstvo, energetický audit, ESG reporting a iné).
  • Obstarávanie: realizácia prieskumov trhu a výberových konaní na dodávateľov tovarov a služieb.
  • Ďalšie úlohy: inventarizácia majetku spoločnosti, tvorba a súčinnosť pri tvorbe/aktualizácii interných noriem spoločnosti, plnenie operatívnych a ad-hoc pracovných úloh podľa pokynov nadriadeného.

Správa informačných a komunikačných technológií:

  • Komplexná správa komunikačných zariadení: zabezpečenie, administrácia, evidencia, inventarizácia, opravy a údržba mobilných zariadení, SIM kariet a modemov. Aktivácia/deaktivácia služieb.
  • Dodávateľský manažment: komunikácia s dodávateľmi, organizovanie výberových konaní, správa zmlúv, objednávok a nákupov.
  • Optimalizácia nákladov: sledovanie vývoja nákladov na telekomunikačné služby a navrhovanie ich eliminácie.
  • Finančné a administratívne procesy: spracovanie podkladov pre zrážky zo mzdy a fakturáciu, kontrola pohľadávok, evidencia a schvaľovanie faktúr.
  • Podpora a dokumentácia: tvorba a súčinnosť pri tvorbe/aktualizácii interných noriem spoločnosti, plnenie operatívnych a ad-hoc pracovných úloh podľa pokynov nadriadeného.

Čo ponúkame?

  • práca v príjemnom kolektíve, kde si ceníme profesionálny prístup, ale aj ľudskú atmosféru,
  • flexibilný pracovný čas,
  • polročné a koncoročné odmeny na základe splnenia cieľov,
  • 4 dni plateného voľna nad rámec zákona (sick days),
  • 275 eur každý rok ako príspevok na rekreáciu na Slovensku,
  • 200 eur raz za kalendárny rok za prvý mesiac práceneschopnosti,
  • karta MultiSport - prístup k športoviskám a rekreačným zariadeniam po celom Slovensku a ČR,
  • odmena do výšky 500 eur pri odporučení nového zamestnanca,
  • od 200 do 500 eur ako odmenu za lojalitu alebo pri okrúhlom výročí,
  • zvýhodnené produkty a služby Wüstenrot poisťovne, a.s.,
  • osobný rozvoj, odborné vzdelávanie a podpora jazykového vzdelávania,
  • mobil a paušál aj na súkromné účely,
  • podpora dobrovoľníckych aktivít,
  • zamestnanecké podujatia aj pre rodinu,
  • práca v nových, moderných priestoroch.


Čo očakávame?

  • stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie (technické/stavebné vzdelanie je výhodou),
  • ideálne aspoň 1 rok praxe v oblasti facility manažment, zvážime aj šikovného absolventa,
  • vodičský preukaz skupina B - aktívny vodič je podmienkou (práca si vyžaduje aj občasné cestovanie v rámci Bratislavy a Slovenska).
  • MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) – mierne pokročilý,
  • nemecký alebo anglický jazyk – výhodou,
  • znalosť legislatívy v oblasti BOZP (Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci) a OPP (Požiarna ochrana) je veľkou výhodou,
  • osvedčenie „bezpečnostný technik“ a „technik požiarnej ochrany“ – výhodou,
  • výborné komunikačné a prezentačné schopnosti,
  • schopnosť pracovať samostatne aj v tíme,
  • orientácia na výsledok a detail.

Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.