Špecialista/tka pre facility manažment a správu informačných a komunikačných technológií
Včerajšie
Wüstenrot
Einsteinova 3692/21, Petržalka, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vyššie odborné
Zaradené
Administratíva, Technika, rozvoj, Bezpečnosť a ochrana, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Administratívny pracovník, referent, Technický pracovník, Technik BOZP, Špecialista pohľadávok, Facility manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Do nášho tímu na Oddelenie hospodárskej správy hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu.
Ak si technicky zdatný, máš skúsenosti v oblasti správy nehnuteľností a telekomunikačných služieb a chceš sa podieľať na zabezpečovaní ich plynulej prevádzky, si náš človek!
Čo ťa u nás čaká?
Facility manažment a s tým spojená administratíva pre centrálu a pobočky:
- Koordinácia údržby a prevádzky: zabezpečenie plynulého chodu a údržby vlastnených aj prenajatých nehnuteľností a priestorov. Budeš spolupracovať s externými dodávateľmi a internými správcami objektov.
- Nájomné vzťahy a zmluvy: posudzovanie požiadaviek na prenájom nových priestorov, komunikácia s prenajímateľmi a inými tretími stranami, príprava a pripomienkovanie nájomných a dodávateľských zmlúv vrátane poistenia priestorov a majetku spoločnosti. Evidencia zmlúv, sledovanie termínov a platieb nájomného, prevádzkových nákladov a kontrola zložených kaucií.
- Manažment energií a nákladov: kompletná agenda dodávky médií (elektrina, voda, odpad a pod.) – od výberu dodávateľov a uzatvárania zmlúv až po sledovanie a optimalizáciu nákladov. Pravidelné sledovanie a reportovanie prevádzkových nákladov a nájomného, spracovanie vyúčtovaní.
- Administratíva a reporting: evidencia a kontrola vecnej správnosti prijatých faktúr v súlade so zmluvami, objednávkami, príprava podkladov pre reporty a audity (napr. odpadové hospodárstvo, energetický audit, ESG reporting a iné).
- Obstarávanie: realizácia prieskumov trhu a výberových konaní na dodávateľov tovarov a služieb.
- Ďalšie úlohy: inventarizácia majetku spoločnosti, tvorba a súčinnosť pri tvorbe/aktualizácii interných noriem spoločnosti, plnenie operatívnych a ad-hoc pracovných úloh podľa pokynov nadriadeného.
Správa informačných a komunikačných technológií:
- Komplexná správa komunikačných zariadení: zabezpečenie, administrácia, evidencia, inventarizácia, opravy a údržba mobilných zariadení, SIM kariet a modemov. Aktivácia/deaktivácia služieb.
- Dodávateľský manažment: komunikácia s dodávateľmi, organizovanie výberových konaní, správa zmlúv, objednávok a nákupov.
- Optimalizácia nákladov: sledovanie vývoja nákladov na telekomunikačné služby a navrhovanie ich eliminácie.
- Finančné a administratívne procesy: spracovanie podkladov pre zrážky zo mzdy a fakturáciu, kontrola pohľadávok, evidencia a schvaľovanie faktúr.
- Podpora a dokumentácia: tvorba a súčinnosť pri tvorbe/aktualizácii interných noriem spoločnosti, plnenie operatívnych a ad-hoc pracovných úloh podľa pokynov nadriadeného.
Čo ponúkame?
- práca v príjemnom kolektíve, kde si ceníme profesionálny prístup, ale aj ľudskú atmosféru,
- flexibilný pracovný čas,
- polročné a koncoročné odmeny na základe splnenia cieľov,
- 4 dni plateného voľna nad rámec zákona (sick days),
- 275 eur každý rok ako príspevok na rekreáciu na Slovensku,
- 200 eur raz za kalendárny rok za prvý mesiac práceneschopnosti,
- karta MultiSport - prístup k športoviskám a rekreačným zariadeniam po celom Slovensku a ČR,
- odmena do výšky 500 eur pri odporučení nového zamestnanca,
- od 200 do 500 eur ako odmenu za lojalitu alebo pri okrúhlom výročí,
- zvýhodnené produkty a služby Wüstenrot poisťovne, a.s.,
- osobný rozvoj, odborné vzdelávanie a podpora jazykového vzdelávania,
- mobil a paušál aj na súkromné účely,
- podpora dobrovoľníckych aktivít,
- zamestnanecké podujatia aj pre rodinu,
- práca v nových, moderných priestoroch.
Čo očakávame?
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie (technické/stavebné vzdelanie je výhodou),
- ideálne aspoň 1 rok praxe v oblasti facility manažment, zvážime aj šikovného absolventa,
- vodičský preukaz skupina B - aktívny vodič je podmienkou (práca si vyžaduje aj občasné cestovanie v rámci Bratislavy a Slovenska).
- MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) – mierne pokročilý,
- nemecký alebo anglický jazyk – výhodou,
- znalosť legislatívy v oblasti BOZP (Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci) a OPP (Požiarna ochrana) je veľkou výhodou,
- osvedčenie „bezpečnostný technik“ a „technik požiarnej ochrany“ – výhodou,
- výborné komunikačné a prezentačné schopnosti,
- schopnosť pracovať samostatne aj v tíme,
- orientácia na výsledok a detail.
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.