banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Office Manager na part-time

Menej ako týždeň

Skupina Edenred

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 600 € hrubého

Finálna mzda bude dohodnutá s vybraným kandidátom na základe jeho vedomostí a skúseností.

Úväzok

Práca na skrátený úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Doprava, špedícia, logistika, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Koordinátor


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme Office Managera na skrátený úväzok

Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého a samostatného Office Managera, ktorý bude mať pod palcom každodenný chod kancelárie a zabezpečí hladký priebeh administratívnych a prevádzkových činností.

Miesto výkonu práce: Bratislava

Úväzok: Skrátený (napr. 20 hodín týždenne – podľa dohody)


Náplň práce:

  • Fleet Management– správa firemného vozového parku (evidencia, servis, poistenie, komunikácia s dodávateľmi, škodové udalosti, evidencia knihy jázd, preberanie/odovzdávanie vozidiel...)
  • Facility Management– zabezpečenie prevádzky kancelárskych priestorov (úriešenie opráv s budovou, dodávky, bezpečnostné štandardy...)
  • Office Management– organizácia chodu kancelárie, objednávanie a správa zásob, komunikácia s dodávateľmi, pomoc pri organizácii eventov a podpora tímov
  • Administratívna podpora– spracovanie dokumentov, podpora HR a iných oddelení, evidencia zmlúv a faktúr, spracovávanie knihy jázd...
  • Pracovná doba je flexibilná, pričom pracuješ 20 hodín týždenne s možnosťou prispôsobiť si čas čiastočne podľa svojich potrieb.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Oceňujeme snahu všetkých našich zamestnancov a preto ponúkame širokú škálu benefitov:

  • Príspevky do na benefitnú kartu - možnosť vlastnej voľby benefitov
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona - vieme, že oddych je dôležitý
  • Možnosť práce na Home office ( max 2dni v týždni )
  • Stravné príspevky v maximálnej výške 8.80,- Eur
  • Dovolenková karta – príspevok na rekreáciu v hodnote 500,- Eur
  • Parkovanie v garáži
  • V prípade dlhšej práceneschopnosti finančná podpora
  • Pravidelný ovocný deň každý týždeň a kvalitná voňavá kávička, čaj
  • Rôzne firemné akcie a nezabudnuteľné teambuildingy
  • Ako zodpovedná spoločnosť sa venujeme mnohým dobrovoľníckym aktivitám
  • Zaujímavá práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Kombinácia korporácie a rodinnej atmosféry

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za zaslanie životopisu, vzhľadom k veľkému množstvu kandidátov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Pozícia je obsadzovaná pre Ticket Service s.r.o.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Minimálne 3 roky praxe na podobnej pozícii
  • Dobré komunikačné a organizačné zručnosti
  • Flexibilita, rýchle rozhodovanie a schopnosť riešiť problémy
  • Vodičský preukaz B 

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.