Office Manager na part-time
Menej ako týždeň
Skupina Edenred
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 600 € hrubého
Finálna mzda bude dohodnutá s vybraným kandidátom na základe jeho vedomostí a skúseností.
Úväzok
Práca na skrátený úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Doprava, špedícia, logistika, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Koordinátor
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme Office Managera na skrátený úväzok
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého a samostatného Office Managera, ktorý bude mať pod palcom každodenný chod kancelárie a zabezpečí hladký priebeh administratívnych a prevádzkových činností.
Miesto výkonu práce: Bratislava
⏰Úväzok: Skrátený (napr. 20 hodín týždenne – podľa dohody)
Náplň práce:
- Fleet Management– správa firemného vozového parku (evidencia, servis, poistenie, komunikácia s dodávateľmi, škodové udalosti, evidencia knihy jázd, preberanie/odovzdávanie vozidiel...)
- Facility Management– zabezpečenie prevádzky kancelárskych priestorov (úriešenie opráv s budovou, dodávky, bezpečnostné štandardy...)
- Office Management– organizácia chodu kancelárie, objednávanie a správa zásob, komunikácia s dodávateľmi, pomoc pri organizácii eventov a podpora tímov
- Administratívna podpora– spracovanie dokumentov, podpora HR a iných oddelení, evidencia zmlúv a faktúr, spracovávanie knihy jázd...
- Pracovná doba je flexibilná, pričom pracuješ 20 hodín týždenne s možnosťou prispôsobiť si čas čiastočne podľa svojich potrieb.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Oceňujeme snahu všetkých našich zamestnancov a preto ponúkame širokú škálu benefitov:
- Príspevky do na benefitnú kartu - možnosť vlastnej voľby benefitov
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona - vieme, že oddych je dôležitý
- Možnosť práce na Home office ( max 2dni v týždni )
- Stravné príspevky v maximálnej výške 8.80,- Eur
- Dovolenková karta – príspevok na rekreáciu v hodnote 500,- Eur
- Parkovanie v garáži
- V prípade dlhšej práceneschopnosti finančná podpora
- Pravidelný ovocný deň každý týždeň a kvalitná voňavá kávička, čaj
- Rôzne firemné akcie a nezabudnuteľné teambuildingy
- Ako zodpovedná spoločnosť sa venujeme mnohým dobrovoľníckym aktivitám
- Zaujímavá práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Kombinácia korporácie a rodinnej atmosféry
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za zaslanie životopisu, vzhľadom k veľkému množstvu kandidátov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Pozícia je obsadzovaná pre Ticket Service s.r.o.
Požiadavky na zamestnanca:
- Minimálne 3 roky praxe na podobnej pozícii
- Dobré komunikačné a organizačné zručnosti
- Flexibilita, rýchle rozhodovanie a schopnosť riešiť problémy
- Vodičský preukaz B
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.