banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Telefonistka/Recepčná pre súkromné zdravotnícke zariadenie

Menej ako 2 týždne

AdNa, s.r.o.

Košice, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 100 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  1. Hlavnou náplňou práce je telefonické a e-mailové objednávanie pacientov – efektívna komunikácia s pacientmi pri plánovaní a potvrdzovaní termínov pomocou softvéru Daktela.
  2. Komunikácia s pacientmi– poskytovanie informácií o našich zdravotníckych službách, objasňovanie postupov a riešenie otázok.
  3. Práca s objednávkovým systémom – zadávanie, aktualizácia a evidencia pacientskych údajov do objednávkového systému.
  4. Koordinácia termínov pacientov – efektívne plánovanie a triedenie objednávok podľa dostupnosti lekárov a špecializovaných ambulancií.
  5. Zapisovanie a evidencia pacientov – vedenie presných záznamov o návštevách, kontrolách a diagnostických vyšetreniach.
  6. Práca s Excelom a inými administratívnymi nástrojmi – práca s tabuľkami v Exceli. 
  7. Podpora zdravotníckeho personálu – administratívna pomoc, príprava dokumentácie a zaistenie plynulého chodu recepcie. 

Zamestnanecké výhody, benefity:

- Moderné príjemné pracovné prostredie priamo v centre mesta 

- Príspevok na penzijné sporenie vo výške 6% z hrubej mzdy

- Pravidelné teambuildingy, príjemný kolektív

- Stabilná pracovná doba , Pon-Pia, 7:00-15:30hod. 

- Stravné hradené zamestnávateľom navyše k mzde

Informácie o výberovom konaní:
Prosíme všetkých uchádzačov, aby posielali svoje životopisy s aktuálnou fotografiou a uviedli aj svoj vek.

Ďakujeme!

Požiadavky na zamestnanca:

  1. Empatia a sociálna citlivosť: Schopnosť porozumieť potrebám a pocitom pacientov, ako aj zamestnancov, s ktorými bude spolupracovať.
  2. Komunikačné schopnosti: Výborné verbálne a písomné komunikačné schopnosti sú potrebné pre efektívnu komunikáciu s pacientmi, ich rodinami a zdravotníckym personálom.
  3. Organizačné schopnosti: Schopnosť efektívne plánovať, organizovať a prioritizovať pracovné úlohy s cieľom zabezpečiť hladký chod ambulancie.
  4. Flexibilita a adaptabilita: Práca v zdravotníckom prostredí môže byť nepredvídateľná, takže byť schopný pružne reagovať na zmeny a výzvy je kľúčové.
  5. Tímový hráč: Schopnosť efektívne spolupracovať s ostatnými členmi tímu, podporovať kolegov a prispievať k pozitívnej pracovnej atmosfére.
  6. Zodpovednosť a spoľahlivosť: Vysoká miera integrity a spoľahlivosti, najmä pri zachádzaní s citlivými alebo dôvernými informáciami.
  7. Analytické myslenie, riešenie problémov a rozhodovanie: Schopnosť rýchlo a efektívne riešiť problémy, ako aj prijímať informované rozhodnutia.
  8. Digitálna gramotnosť: Pohodlné ovládanie počítačov, tlačiarní a schopnosť rýchlo sa učiť nové softvérové nástroje vrátane nástrojov založených na umelej inteligencii.
  9. Samostatnosť a proaktívnosť: Schopnosť predvídať potreby a konať bez neustáleho dohľadu, čo je dôležité pre udržanie efektívneho chodu ambulancie.
  10. Zvládanie stresových situácií: Schopnosť pracovať pod tlakom, nátlakom alebo v stresových podmienkach, pričom je zachovaná vysoká miera profesionality a efektivity.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.