Telefonistka/Recepčná pre súkromné zdravotnícke zariadenie
Menej ako 2 týždne
AdNa, s.r.o.
Košice, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 100 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Hlavnou náplňou práce je telefonické a e-mailové objednávanie pacientov – efektívna komunikácia s pacientmi pri plánovaní a potvrdzovaní termínov pomocou softvéru Daktela.
- Komunikácia s pacientmi– poskytovanie informácií o našich zdravotníckych službách, objasňovanie postupov a riešenie otázok.
- Práca s objednávkovým systémom – zadávanie, aktualizácia a evidencia pacientskych údajov do objednávkového systému.
- Koordinácia termínov pacientov – efektívne plánovanie a triedenie objednávok podľa dostupnosti lekárov a špecializovaných ambulancií.
- Zapisovanie a evidencia pacientov – vedenie presných záznamov o návštevách, kontrolách a diagnostických vyšetreniach.
- Práca s Excelom a inými administratívnymi nástrojmi – práca s tabuľkami v Exceli.
- Podpora zdravotníckeho personálu – administratívna pomoc, príprava dokumentácie a zaistenie plynulého chodu recepcie.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Moderné príjemné pracovné prostredie priamo v centre mesta
- Príspevok na penzijné sporenie vo výške 6% z hrubej mzdy
- Pravidelné teambuildingy, príjemný kolektív
- Stabilná pracovná doba , Pon-Pia, 7:00-15:30hod.
- Stravné hradené zamestnávateľom navyše k mzde
Informácie o výberovom konaní:
Prosíme všetkých uchádzačov, aby posielali svoje životopisy s aktuálnou fotografiou a uviedli aj svoj vek.
Ďakujeme!
Požiadavky na zamestnanca:
- Empatia a sociálna citlivosť: Schopnosť porozumieť potrebám a pocitom pacientov, ako aj zamestnancov, s ktorými bude spolupracovať.
- Komunikačné schopnosti: Výborné verbálne a písomné komunikačné schopnosti sú potrebné pre efektívnu komunikáciu s pacientmi, ich rodinami a zdravotníckym personálom.
- Organizačné schopnosti: Schopnosť efektívne plánovať, organizovať a prioritizovať pracovné úlohy s cieľom zabezpečiť hladký chod ambulancie.
- Flexibilita a adaptabilita: Práca v zdravotníckom prostredí môže byť nepredvídateľná, takže byť schopný pružne reagovať na zmeny a výzvy je kľúčové.
- Tímový hráč: Schopnosť efektívne spolupracovať s ostatnými členmi tímu, podporovať kolegov a prispievať k pozitívnej pracovnej atmosfére.
- Zodpovednosť a spoľahlivosť: Vysoká miera integrity a spoľahlivosti, najmä pri zachádzaní s citlivými alebo dôvernými informáciami.
- Analytické myslenie, riešenie problémov a rozhodovanie: Schopnosť rýchlo a efektívne riešiť problémy, ako aj prijímať informované rozhodnutia.
- Digitálna gramotnosť: Pohodlné ovládanie počítačov, tlačiarní a schopnosť rýchlo sa učiť nové softvérové nástroje vrátane nástrojov založených na umelej inteligencii.
- Samostatnosť a proaktívnosť: Schopnosť predvídať potreby a konať bez neustáleho dohľadu, čo je dôležité pre udržanie efektívneho chodu ambulancie.
- Zvládanie stresových situácií: Schopnosť pracovať pod tlakom, nátlakom alebo v stresových podmienkach, pričom je zachovaná vysoká miera profesionality a efektivity.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.