banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Operátor klientskeho centra

Stále hľadajú

BNP Paribas Cardif Poisťovna, a.s.

Bottova 7939/2a, Staré Mesto, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 100 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor, Helpdesk operátor, Supervízor call centra


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do kľúčového oddelenia spoločnosti, ktoré zabezpečuje komunikáciu s klientami, hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu.

Stanete sa súčasťou menšieho priateľského tímu, kde vládne dobrá nálada, nadhľad a chuť ťahať za jeden povraz. Každý z nás prispieva k tomu, aby naše služby boli kvalitné, zrozumiteľné a ľahko prístupné.


Hlavné činnosti operátora klientskeho centra sú:

  • komunikácia s klientami a vybavovanie ich požiadaviek, klienti nás kontaktujú telefonicky alebo e-mailom,
  • poskytovanie informácií o poistných zmluvách a poistných udalostiach,
  • nepredávame ani neponúkame žiadne produkty ani služby.

Našim zamestnancom ponúkame zaujímavé benefity, napríklad:

  • stravné v hodnote 5,50 Eur/deň plne hradené zamestnávateľom,
  • príspevok na cestovné, kultúru a zdravotnú starostlivosť,
  • výhodné životné poistenie a príspevok na DDS,
  • 2 dni Sick day (zdravotné voľno) na rok, 1 deň voľno na dobrovoľnícke aktivity,
  • vianočný príspevok,
  • finančná odmena pri odporúčaní nového kolegu,
  • naše príjemné kancelárie sú v modernej budove SKYPARK a máme tu dobrú kávu a nápoje počas celého dňa,
  • po zapracovaní možnosť pracovať aj z domu.

Poskytujeme zaškolenie a odborný rast v oblasti banko-poisťovníctva, ale aj ďalšie vzdelávanie a rast (odborné aj soft tréningy).
Pomoc a podpora od celého tímu, aj ostatných kolegov, sú u nás samozrejmosťou.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme o zaslanie životopisu a poznámku o termíne možného nástupu.

Po oboznámení sa s informáciami o uchádzačoch pozveme najvhodnejších kandidátov do výberového konania. Osobný pohovor sa bude konať u nás v kancelárii.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Od uchádzača očakávame príjemnú a zrozumiteľnú komunikáciu.
  • Predpokladom pre túto prácu je pozitívny prístup k ľuďom a rozvážny postoj pri vedení rozhovoru.
  • Požadujeme užívateľskú znalosť práce na počítači.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.