banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent/tka pre komunikáciu s občanmi

Menej ako 2 týždne

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

od 1 300,00 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Staňte sa tvárou mesta a pomáhajte ľuďom v ich každodenných záležitostiach.

Hľadáme komunikatívneho a empatického kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude prvým kontaktným bodom pre občanov – osobne, telefonicky aj elektronicky – a dokáže reagovať na rôznorodé požiadavky profesionálne, trpezlivo a efektívne.

Čo ponúkame my:

  • Stabilné zamestnanie vo verejnej správe s príležitosťou na odborný a profesijný rast.
  • Rôznorodú a zmysluplnú prácu, ktorá má reálny dopad na kvalitu života obyvateľov Bratislavy.
  • Podporu tímu a možnosť aktívne sa podieľať na zlepšovaní mestských služieb.
  • Pracovisko priamo v srdci hlavného mesta.

Náplň práce:

Práca v kancelárii služieb občanom zahŕňa poskytovanie komplexných informácií, poradenstva a administratívnej podpory pre verejnosť. 

Hlavné činnosti:

  • Poskytovanie informácií a poradenstva občanom osobne, telefonicky a e-mailom.
  • Prijímanie, evidencia a správne smerovanie podaní (žiadosti, návrhy, sťažnosti a iné dokumenty).
  • Riešenie otázok, podnetov a požiadaviek občanov vrátane spolupráce s ostatnými oddeleniami úradu.
  • Práca vo front office (napr. práca s občanom, podateľňa).
  • Poskytovanie informácii cez infolinku hlavného mesta;
  • Priame poskytovanie informácií občanom po zasadnutiach mestského zastupiteľstva.
  • Zverejňovanie dokumentov na úradnej tabuli a webovom sídle mesta.
  • Práca s databázami, evidencia návštev, spracovanie analýz a reportov.
  • Asistencia občanom pri vypĺňaní formulárov a rezerváciách na konzultácie.
  • Reakcia na neštandardné situácie a zabezpečovanie aktuálnej informovanosti verejnosti.
  • Práca s pokladňou a hotovosťou
  • Plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme pripravené zaujímavé benefity v hodnote cez 300€ ročne:

  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Refferal bonus
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa

Informácie o výberovom konaní:

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  2. Životopis.

Poznámka: Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 22.07.2025

Zverejnené dňa: 08.07.2025

„Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, t.j. https://bratislava.sk/ochrana-osobnych-udajov

Požiadavky na zamestnanca:

  • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie.
  • Výborné komunikačné schopnosti a profesionálne vystupovanie.
  • Schopnosť pracovať samostatne, zodpovedne a systematicky.
  • Znalosť práce s PC (MS Office, e-mail, databázy).
  • Orientácia na občana, trpezlivosť a ochota pomáhať.
  • Skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu alebo verejnej správy sú výhodou.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.