Referent/tka pre komunikáciu s občanmi
Menej ako 2 týždne
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 300 € hrubého
od 1 300,00 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Staňte sa tvárou mesta a pomáhajte ľuďom v ich každodenných záležitostiach.
Hľadáme komunikatívneho a empatického kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude prvým kontaktným bodom pre občanov – osobne, telefonicky aj elektronicky – a dokáže reagovať na rôznorodé požiadavky profesionálne, trpezlivo a efektívne.
Čo ponúkame my:
- Stabilné zamestnanie vo verejnej správe s príležitosťou na odborný a profesijný rast.
- Rôznorodú a zmysluplnú prácu, ktorá má reálny dopad na kvalitu života obyvateľov Bratislavy.
- Podporu tímu a možnosť aktívne sa podieľať na zlepšovaní mestských služieb.
- Pracovisko priamo v srdci hlavného mesta.
Náplň práce:
Práca v kancelárii služieb občanom zahŕňa poskytovanie komplexných informácií, poradenstva a administratívnej podpory pre verejnosť.
Hlavné činnosti:
- Poskytovanie informácií a poradenstva občanom osobne, telefonicky a e-mailom.
- Prijímanie, evidencia a správne smerovanie podaní (žiadosti, návrhy, sťažnosti a iné dokumenty).
- Riešenie otázok, podnetov a požiadaviek občanov vrátane spolupráce s ostatnými oddeleniami úradu.
- Práca vo front office (napr. práca s občanom, podateľňa).
- Poskytovanie informácii cez infolinku hlavného mesta;
- Priame poskytovanie informácií občanom po zasadnutiach mestského zastupiteľstva.
- Zverejňovanie dokumentov na úradnej tabuli a webovom sídle mesta.
- Práca s databázami, evidencia návštev, spracovanie analýz a reportov.
- Asistencia občanom pri vypĺňaní formulárov a rezerváciách na konzultácie.
- Reakcia na neštandardné situácie a zabezpečovanie aktuálnej informovanosti verejnosti.
- Práca s pokladňou a hotovosťou
- Plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme pripravené zaujímavé benefity v hodnote cez 300€ ročne:
- Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
- 5 dní dovolenky navyše
- 2 dni regeneračného voľna
- Psychologické poradenstvo
- Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
- Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
- Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
- Multisport karta pre športové vyžitie
- Možnosť vzdelávania a školení
- Príspevok na stravovanie
- Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
- Refferal bonus
- Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa
Informácie o výberovom konaní:
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
- Životopis.
Poznámka: Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 22.07.2025
Zverejnené dňa: 08.07.2025
„Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, t.j. https://bratislava.sk/ochrana-osobnych-udajov
Požiadavky na zamestnanca:
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie.
- Výborné komunikačné schopnosti a profesionálne vystupovanie.
- Schopnosť pracovať samostatne, zodpovedne a systematicky.
- Znalosť práce s PC (MS Office, e-mail, databázy).
- Orientácia na občana, trpezlivosť a ochota pomáhať.
- Skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu alebo verejnej správy sú výhodou.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.