banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent/ka riaditeľa/Office manažér/ka

Stále hľadajú

AGEL SK a.s.

Údernícka 9, 851 01 Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 600 € hrubého

finálna výška základnej mzdy závisí od skúseností kandidáta/átky

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Office manager, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  1. organizácia a vedenie kancelárie - plánovanie, koordinácia a organizácia stretnutí, vybavovanie firemnej korešpondencie, evidencia pošty, archivácia dokumentov, komplexná starostlivosť o návštevy,
  2. administratívna podpora - objednávky, faktúry, zmluvy, spravovanie a vedenie korešpondencie, koordinácia administratívnych procesov
  3. komunikácia- telefonická, písomná a osobná
  4. organizácia pracovných ciest a správa pracovného kalendára riaditeľa spoločnosti
  5. príprava podkladov – prezentácií, reportov, zápisy zo stretnutí
  6. spolupráca s ostatnými oddeleniami

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Poskytujeme mnohé zľavy na vybrané produkty a služby.
  • Cafetéria – zamestnanec má možnosť nakúpiť si z viac ako 800 eshopov na Slovensku.
  • Organizujeme a participujeme na mnohých udalostiach v rámci vzdelávania, športu a osvety prevencie pred ochoreniami.
  • Poskytujeme príjemné pracovné prostredie, v ktorom počúvame a vždy hľadáme riešenia spoločne, podpora vzdelávania a osobného rastu je u nás samozrejmosťou.
  • Softskillový rozvoj - rôzne tréningy, koučing a účasť na workshopoch zamerané na komunikáciu a vedenie ľudí.
  • Každoročne organizujeme letné tábory pre deti našich zamestnancov s 50% zľavou, medzinárodný deň detí a aj iné prorodinné balíčky.
  • Poskytujeme zľavy na nákup tovarov pre domácich miláčikov.
  • Nezabúdame ani na cestovanie a zľavy v ubytovacích zariadeniach
  • Každoročne organizujeme AGEL games - športové hry a teambuilding.
  • Poskytujeme mnohé zľavy na vybrané produkty a služby- od zľavy na tankovanie, nákupy oblečenia, elektroniky, dovolenky až po lístky do SND Bratislava- všestrannosť benefitného systému je u nás samozrejmosťou.

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za váš záujem o pracovnú pozíciu a zaslanie životopisu. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca:

  1. samostatnosť, precíznosť, zmysel pre organizáciu
  2. flexibilita
  3. proaktívny a zodpovedný prístup k práci
  4. dochvíľnosť a efektívne využívanie času
  5. príjemné vystupovanie, písomný a hovorený prejav na vysokej úrovni
  6. komunikatívnosť a tímový duch

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.