banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívno-technický pracovník

Stále hľadajú

SPIRAM s.r.o.

Priemyselná 444, Ladomerská Vieska, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 100 - 1 500 € hrubého

(v závislosti od skúseností a schopností)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu hľadáme stabilného a spoľahlivého kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude zastrešovať administratívnu a technickú podporu obchodu, najmä v oblasti exportu.

Vašou hlavnou náplňou bude:

  • spracovanie obchodných ponúk v spolupráci s technickým oddelením (kolega pripraví technický návrh, vy pripravíte ponuku a komunikáciu),
  • príprava cenových kalkulácií a technickej dokumentácie pre zahraničných zákazníkov,
  • komunikácia so zahraničnými partnermi (e-mail, telefón),
  • evidencia objednávok, ich spracovanie a kontrola plnenia,
  • objednávanie tovaru a komponentov (SR aj zahraničie),
  • koordinácia logistiky a prepravy tovaru,
  • fakturácia a vedenie skladového hospodárstva,
  • základné marketingové úlohy (napr. podklady pre web, príprava prezentácií, komunikácia so zahraničnými partnermi).
  • bežná administratíva a podpora obchodného tímu,

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Práca v rastúcej slovenskej technologickej firme, ktorá vyvíja a vyrába unikátne čerpacie riešenia – naše produkty čoraz viac nachádzajú uplatnenie v zahraničí po celom svete. Nejde o monotónnu administratívu – každý deň prináša nové výzvy a príležitosti, ktoré preveria vašu samostatnosť, systémové myslenie a technické cítenie.
  • Priestor na sebarealizáciu a vlastné nápady – sme otvorení iniciatíve a vítame každého, kto chce prispieť k zlepšeniu procesov alebo komunikácie.
  • Pracovné prostredie bez zbytočnej byrokracie – žiadne korporátne štruktúry, ale priateľská a otvorená firemná kultúra.
  • Stabilita a perspektíva – firma s viac než 25-ročnou históriou, no s ambíciou a energiou startupu.
  • Možnosť odborného aj osobného rastu – zabezpečujeme pravidelné školenia a podporujeme neustále vzdelávanie.
  • Pravidelná pracovná doba (pondelok – piatok)

          Firemné teambuildingové aktivity a spoločné akcie

Informácie o výberovom konaní:
Ak vás baví kombinácia administratívy a techniky, radi komunikujete v angličtine a hľadáte dlhodobú a perspektívnu pozíciu – ozvite sa nám.
Životopis prosím zasielajte e-mailom. Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca:

  

  • Microsoft Excel, Word, Outlook – pokročilý
  • hospodárska korešpondencia
  • skúsenosti so spracovaním objednávok, fakturáciou a skladom výhodou
  • vodičský preukaz B 
  • technické a logické myslenie,
  • samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť,
  • systematickosť a zmysel pre detail,
  • tímový hráč so schopnosťou komunikovať,
  • záujem o dlhodobú spoluprácu.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.