banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Samostatný účtovník M/Ž

Dnešné

TRIGON Consulting s.r.o.

Banskobystrický kraj, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 300 € hrubého

Výsledná výška mzdy závisí od skúseností a seniority kandidáta. Zároveň je výsledkom vzájomnej dohody na osobnom pohovore u klienta.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Ekonóm, Finančný analytik, Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Účtovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Pre nášho klienta, úspešnú spoločnosť hľadáme skúseného kandidáta/tku na pozíciu SAMOSTATNÝ ÚČTOVNÍK/ÚČTOVNÍČKA.

​Našim klientom je etablovaná firma s takmer 20-ročnou históriou na trhu. Aktívne pôsobí v oblastiach podnikateľského poradenstva, správy a rozvoja nehnuteľností, účtovníctva a daňového poradenstva. Neustále rozširuje svoje portfólio a ponúka priestor na odborný rast a realizáciu v rámci viacerých projektov naprieč holdingom.

Hľadáme skúseného účtovníka/účtovníčku, ktorý má seniorné znalosti v oblasti účtovníctva a daňovej legislatívy. Rozumie komplexným účtovným princípom a predpisom a dokáže ich aplikovať v praxi. Presnosť a dôslednosť sú kľúčové.

Na tejto pozícii očakávame proaktívny prístup k práci, samostatnosť a zodpovednosť. Skúsenosť s účtovaním vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou, no nie podmienkou. Hľadáme spoľahlivého kolegu, ktorý sa nebojí prevziať zodpovednosť a má chuť podieľať sa na rozvoji finančných procesov v stabilnej firme. 

​Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí: 

  • komplexné vedenie podvojného účtovníctva,
  • majetok, finančné účty, záväzky, pohľadávky, pokladňa, interné doklady, 
  • mesačné uzávierky, ročná účtovná závierka, inventarizácie účtov,
  • spracovanie daňových priznaní - DPH, súhrnný výkaz, kontrolný výkaz,
  • príprava a spracovanie účtovných výkazov a ročných účtovných závierok,
  • príprava podkladov pre reporty.

Úspešný kandidát môže počas svojej adaptácie očakávať všestrannú pomoc od svojich kolegov a úplnú podporu vedenia.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  •  práca v príjemnom kolektíve,
  •  možnosť pracovať z domu,
  •  odborný a profesijný rast,
  •  odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach,
  •  parkovacie miesto na mieste pracoviska,
  •  príspevok na stravu nad rámec zákon,
  •  služobný počítač a komplexné administratívne zázemie.

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.

Požiadavky na zamestnanca:

  • skúsenosť v odbore nevyhnutnou podmienkou,
  • organizácia práce a výborný time-management,
  • schopnosť pracovať s veľkým množstvom údajom a pod časovým tlakom,
  • veľmi dobrá znalosť daňových a účtovných predpisov,
  • zmysel pre detail, precíznosť, presnosť. 

O firme
Našim klientom je spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu v oblasti poradenstva už skoro 20 rokov a neustále rozširuje svoje podnikateľské aktivity.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.