Samostatný účtovník M/Ž
Dnešné
TRIGON Consulting s.r.o.
Banskobystrický kraj, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 300 € hrubého
Výsledná výška mzdy závisí od skúseností a seniority kandidáta. Zároveň je výsledkom vzájomnej dohody na osobnom pohovore u klienta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Ekonóm, Finančný analytik, Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Účtovník
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pre nášho klienta, úspešnú spoločnosť hľadáme skúseného kandidáta/tku na pozíciu SAMOSTATNÝ ÚČTOVNÍK/ÚČTOVNÍČKA.
Našim klientom je etablovaná firma s takmer 20-ročnou históriou na trhu. Aktívne pôsobí v oblastiach podnikateľského poradenstva, správy a rozvoja nehnuteľností, účtovníctva a daňového poradenstva. Neustále rozširuje svoje portfólio a ponúka priestor na odborný rast a realizáciu v rámci viacerých projektov naprieč holdingom.
Hľadáme skúseného účtovníka/účtovníčku, ktorý má seniorné znalosti v oblasti účtovníctva a daňovej legislatívy. Rozumie komplexným účtovným princípom a predpisom a dokáže ich aplikovať v praxi. Presnosť a dôslednosť sú kľúčové.
Na tejto pozícii očakávame proaktívny prístup k práci, samostatnosť a zodpovednosť. Skúsenosť s účtovaním vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou, no nie podmienkou. Hľadáme spoľahlivého kolegu, ktorý sa nebojí prevziať zodpovednosť a má chuť podieľať sa na rozvoji finančných procesov v stabilnej firme.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva,
- majetok, finančné účty, záväzky, pohľadávky, pokladňa, interné doklady,
- mesačné uzávierky, ročná účtovná závierka, inventarizácie účtov,
- spracovanie daňových priznaní - DPH, súhrnný výkaz, kontrolný výkaz,
- príprava a spracovanie účtovných výkazov a ročných účtovných závierok,
- príprava podkladov pre reporty.
Úspešný kandidát môže počas svojej adaptácie očakávať všestrannú pomoc od svojich kolegov a úplnú podporu vedenia.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v príjemnom kolektíve,
- možnosť pracovať z domu,
- odborný a profesijný rast,
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach,
- parkovacie miesto na mieste pracoviska,
- príspevok na stravu nad rámec zákon,
- služobný počítač a komplexné administratívne zázemie.
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.
Požiadavky na zamestnanca:
- skúsenosť v odbore nevyhnutnou podmienkou,
- organizácia práce a výborný time-management,
- schopnosť pracovať s veľkým množstvom údajom a pod časovým tlakom,
- veľmi dobrá znalosť daňových a účtovných predpisov,
- zmysel pre detail, precíznosť, presnosť.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.