Asistentka riaditeľky
Menej ako týždeň
DC MEDICAL s.r.o.
CBC 5, Karadžičova, Ružinov, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 670 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
DC MEDICAL je dynamická a rastúca zdravotnícka spoločnosť zameraná na moderné
medicínske riešenia a vysoký štandard služieb. Naša spoločnosť patrí medzi najprestížnejších
poskytovateľov zdravotnej starostlivosti na Slovensku. Prevádzkujeme kliniky so širokým
záberom zdravotnej starostlivosti v oblasti dermatológie, stomatológie a plastickej chirurgie.
Naša spoločnosť je členom klastra Cassovia Medi Valley, ktorý je klastrom subjektov
východoslovenského regiónu, medzi ktoré patria univerzity, výskumné inštitúcie,
zdravotnícke zariadenia, podniky a regionálna samospráva. Spoločnosť DC MEDICAL je
svojou činnosťou v rámci klastra zameraná na výskum a vývoj novej generácie
vstrebateľných materiálov kyseliny hyalurónovej či vývoj komplexného inteligentného
softvérového balíka pre lekársku prax DC TELEMED. Aktívne sa s našimi inováciami
zúčastňujeme významných domácich aj svetových odborných podujatí ako GITEX Dubai,
EADV Berlín či AMWC Monaco, na ktorých s úspechom predstavujeme naše najnovšie
riešenia.
Spoločnosť DC MEDICAL je držiteľom certifikátu kvality TÜV SÜD Slovakia – ISO
9001:2016, ktorý potvrdzuje, že naše interné procesy, riadenie spoločnosti a poskytované
služby spĺňajú medzinárodné štandardy kvality. Tento certifikát je dôkazom našej vysokej
úrovne manažérskeho riadenia, systematického prístupu k optimalizácii procesov a neustáleho
zlepšovania.
Do nášho tímu hľadáme aktívnu, reprezentatívnu a organizačne zdatnú osobu na pozíciu
asistentky riaditeľky, ktorá sa chce rozvíjať, učiť nové veci a časom prevziať viac
zodpovednosti.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna a organizačná podpora riaditeľky spoločnosti
- Plánovanie a koordinácia stretnutí s interným manažmentom aj externými partnermi
- Profesionálna komunikácia s TOP manažmentom, obchodnými partnermi a klientmi
- Príprava podkladov na stretnutia, prezentácie, zápisnice zo stretnutí
- Správa e-mailovej komunikácie, kalendára a interných dokumentov
- Koordinácia zadaných úloh a sledovanie termínov
- Účasť na kľúčových meetingoch a pracovných rokovaniach
- Reprezentácia spoločnosti na pracovných podujatiach
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Práca priamo s vrcholovým manažmentom spoločnosti
- Fast-track profesionálny rast
- Príležitosť naučiť sa procesy riadenia spoločnosti a projektov
- Dynamické pracovné prostredie a silná podpora pri zaúčaní
- Práca v stabilnej zdravotníckej spoločnosti s víziou a hodnotami
- Služobný telefón a notebook
- Home office
- Vzdelávanie a osobnostný rozvoj
Požiadavky na zamestnanca:
- Skúsenosť s prácou na administratívnej alebo manažérskej podpornnej pozícii
výhodou
- Vynikajúce organizačné schopnosti a zmysel pre detail
- Reprezentatívne vystupovanie a profesionálna komunikácia
- Proaktivita a schopnosť prioritizovať úlohy
- Schopnosť samostatne riešiť úlohy a rozhodovať sa v rámci zverených kompetencií
- Zodpovednosť, lojalita, diskrétnosť a vysoká miera spoľahlivosti
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni výhodou
- Flexibilita a chuť učiť sa
- Riešenie problémov
- Pozitívna energia, príjemné vystupovanie
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.