Vedúci/a sekretariátu starostu a zástupcu starostu
Menej ako 2 týždne
Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto
Miestny úrad Staré Mesto, Vajanského nábrežie, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 900 € hrubého
Zmluvná mzda od 1900 EUR btt (finálna výška ponuky závisí od skúsenosti a zručností kandidáta)
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Zaradené
Administratíva, Štátna správa, samospráva, Administratívny pracovník, referent, Sekretárka, Hlavný referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Zodpovednosť za profesionálnu administratívnu podporu vedenia samosprávy.
Riadenie a manažment tímu sekretariátu starostu a zástupcu starostu (2 referentské pozície), vrátane koordinácie práce.
Organizačno-obsahové zabezpečenie porád starostu a zástupcu starostu, príprava programov, záznamov, plnenie a kontrola plnenia úloh vyplývajúcich z týchto rokovaní.
Správa a optimalizácia kalendára starostu a vicestarostu, plánovanie stretnutí, príprava podkladov na rokovania.
Vybavovanie písomnej agendy adresovanej starostovi a zástupcovi starostu.
Koordinácia vnútornej a vonkajšej komunikácie kancelárie starostu, najmä medzi oddeleniami, úradmi a kanceláriou prednostu.
Zabezpečenie chodu sekretariátu počas celého pracovného času, vrátane flexibilného režimu počas špecifických dní (napr. rokovania zastupiteľstva).
Správa registratúry, práca s účtovným systémom a internými evidenciami.
Zodpovednosť za reprezentatívnosť komunikácie a protokolu – príprava listov, pozvánok, prijatí, gratulácií, návštev a darčekových materiálov.
Spolupráca s inými mestskými časťami a magistrátom, koordinácia spoločných iniciatív.
Organizačné zabezpečenie vybraných verejných a reprezentačných podujatí patriacich pod kanceláriu starostu, ako sú oceňovania, stretnutia s občanmi, rokovania so zahraničnými partnermi (tu spolupráca s oddelením komunikácie a participácie a oddelením kultúry).
Organizačné zabezpečenie celoúradných teambuildingov.
Dohľad nad dodržiavaním štandardov komunikácie a protokolu v kancelárii starostu.
Koordinácia komisie pre zvláštne užívanie verejných priestranstiev, navrhovanie zefektívnenia procesov.
Kontrola plnenia úloh vyplývajúcich z uznesení Miestneho zastupiteľstva.
Agenda súvisiaca so štátnymi symbolmi a symbolmi Mestskej časti a ich používaním.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Home office 1x týždenne.
Flexibilný pracovný čas (a 37.5h týždenne).
5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna.
Príspevok na MHD.
Multisport karta.
Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Životopisy posielať do: 20.7.2025. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pozvať na pohovor len vybraných kandidátov/kandidátky.
Požiadavky na zamestnanca:
Prívetivosť, ochota a profesionálny prístup voči kolegom, verejnosti aj partnerom.
Výborné organizačné schopnosti, schopnosť plánovať, riadiť a koordinovať viacero úloh naraz.
Zmysel pre zodpovednosť, detail, presnosť a systematickosť.
Spoľahlivosť, zodpovednosť a proaktivita – hľadáme človeka, ktorý má prirodzenú iniciatívu a sleduje kvalitu výsledkov.
Schopnosť profesionálne komunikovať – písomne aj verbálne, s kolegami aj verejnosťou.
Diplomatické vystupovanie a dôslednosť pri reprezentácii úradu.
Schopnosť reagovať flexibilne na operatívne situácie.
Tímový duch – vedúci/vedúca sekretariátu je dôležitou súčasťou kancelárie starostu aj celého úradu.
Diskrétnosť a lojalita.
Vysokoškolské vzdelanie I. a II. stupňa (preferované zameranie na verejnú správu, manažment, administratívu, právo alebo príbuzné odbory).
Prax v oblasti administratívy, samosprávy, verejnej správy alebo protokolu min. 3 roky.
Skúsenosť s vedením malého tímu vítaná.
Znalosť legislatívy týkajúcej sa fungovania samosprávy a administratívnych procesov výhodou.
Skúsenosť s protokolom a reprezentatívnou komunikáciou výhodou.
Výborná znalosť slovenského jazyka, znalosť angličtiny výhodou.
Pokročilá znalosť práce s MS Office, práca s kalendármi, účtovnými systémami a evidenciami.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.