banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Vedúci/a sekretariátu starostu a zástupcu starostu

Menej ako 2 týždne

Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto

Miestny úrad Staré Mesto, Vajanského nábrežie, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 900 € hrubého

Zmluvná mzda od 1900 EUR btt (finálna výška ponuky závisí od skúsenosti a zručností kandidáta)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Zaradené

Administratíva, Štátna správa, samospráva, Administratívny pracovník, referent, Sekretárka, Hlavný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Zodpovednosť za profesionálnu administratívnu podporu vedenia samosprávy.

  • Riadenie a manažment tímu sekretariátu starostu a zástupcu starostu (2 referentské pozície), vrátane koordinácie práce.

  • Organizačno-obsahové zabezpečenie porád starostu a zástupcu starostu, príprava programov, záznamov, plnenie a kontrola plnenia úloh vyplývajúcich z týchto rokovaní.

  • Správa a optimalizácia kalendára starostu a vicestarostu, plánovanie stretnutí, príprava podkladov na rokovania.

  • Vybavovanie písomnej agendy adresovanej starostovi a zástupcovi starostu.

  • Koordinácia vnútornej a vonkajšej komunikácie kancelárie starostu, najmä medzi oddeleniami, úradmi a kanceláriou prednostu.

  • Zabezpečenie chodu sekretariátu počas celého pracovného času, vrátane flexibilného režimu počas špecifických dní (napr. rokovania zastupiteľstva).

  • Správa registratúry, práca s účtovným systémom a internými evidenciami.

  • Zodpovednosť za reprezentatívnosť komunikácie a protokolu – príprava listov, pozvánok, prijatí, gratulácií, návštev a darčekových materiálov.

  • Spolupráca s inými mestskými časťami a magistrátom, koordinácia spoločných iniciatív.

  • Organizačné zabezpečenie vybraných verejných a reprezentačných podujatí patriacich pod kanceláriu starostu, ako sú oceňovania, stretnutia s občanmi, rokovania so zahraničnými partnermi (tu spolupráca s oddelením komunikácie a participácie a oddelením kultúry).

  • Organizačné zabezpečenie celoúradných teambuildingov.

  • Dohľad nad dodržiavaním štandardov komunikácie a protokolu v kancelárii starostu.

  • Koordinácia komisie pre zvláštne užívanie verejných priestranstiev, navrhovanie zefektívnenia procesov.

  • Kontrola plnenia úloh vyplývajúcich z uznesení Miestneho zastupiteľstva.

  • Agenda súvisiaca so štátnymi symbolmi a symbolmi Mestskej časti a ich používaním.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Home office 1x týždenne.

  • Flexibilný pracovný čas (a 37.5h týždenne).

  • 5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna.

  • Príspevok na MHD.

  • Multisport karta.

  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.

  • ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Životopisy posielať do: 20.7.2025. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo pozvať na pohovor len vybraných kandidátov/kandidátky.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Prívetivosť, ochota a profesionálny prístup voči kolegom, verejnosti aj partnerom.

  • Výborné organizačné schopnosti, schopnosť plánovať, riadiť a koordinovať viacero úloh naraz.

  • Zmysel pre zodpovednosť, detail, presnosť a systematickosť.

  • Spoľahlivosť, zodpovednosť a proaktivita – hľadáme človeka, ktorý má prirodzenú iniciatívu a sleduje kvalitu výsledkov.

  • Schopnosť profesionálne komunikovať – písomne aj verbálne, s kolegami aj verejnosťou.

  • Diplomatické vystupovanie a dôslednosť pri reprezentácii úradu.

  • Schopnosť reagovať flexibilne na operatívne situácie.

  • Tímový duch – vedúci/vedúca sekretariátu je dôležitou súčasťou kancelárie starostu aj celého úradu.

  • Diskrétnosť a lojalita.

  • Vysokoškolské vzdelanie I. a II. stupňa (preferované zameranie na verejnú správu, manažment, administratívu, právo alebo príbuzné odbory).

  • Prax v oblasti administratívy, samosprávy, verejnej správy alebo protokolu min. 3 roky.

  • Skúsenosť s vedením malého tímu vítaná.

  • Znalosť legislatívy týkajúcej sa fungovania samosprávy a administratívnych procesov výhodou.

  • Skúsenosť s protokolom a reprezentatívnou komunikáciou výhodou.

  • Výborná znalosť slovenského jazyka, znalosť angličtiny výhodou.

  • Pokročilá znalosť práce s MS Office, práca s kalendármi, účtovnými systémami a evidenciami.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.