banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Direct Materials Buying Support Analyst

2 dni

Mondelēz International

Bratislava, Slovakia

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 650 € hrubého

We pride ourselves on having a high performing and collaborative culture where we support your career and development. In return for your commitment, drive and enthusiasm, <b>we offer salary starting at 1650 €</b> plus annual bonus payment based on your performance.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista verejného obstarávania


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Are You Ready to Make It Happen at Mondelēz International?

Join our Mission to Lead the Future of Snacking. Make It Matter.


You will work in Mondelēz International Digital Services and help us deliver an impeccable service experience with your customer focus and meticulous attention to detail in administrative tasks. In this role, you will ensure that processes are adhered to and documented.

How you will contribute

-• You will act as a Direct Materials Buying Support Analyst within the Global Team, servicing EU region
• Performing administrative contract creation and contract/purchase order maintenance in SAP
• Logging support queries accurately and in detail within internal ticketing tool (e.g. user information, source of queries, description of problem and solution)
• Manage relationships with buyers and stakeholders

As we are constantly growing expanding our scope of operation in Mondelez International, we are currently looking for 3 new team members!

Požiadavky na zamestnanca:
What you will bring

A desire to drive your future and accelerate your career. You will bring experience and knowledge in:

• Fluent English any other European language will be an advantage
• The position is suitable for a fresh graduate
• 1-2 years of experience within the procurement function will be an asset
• Excellent stakeholder management both internally and externally
• Good knowledge of SAP and Microsoft Office (Excel, Powerpoint) is an advantage

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.