banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Head of Operations – Česká republika

Dnešné

Quick Partners s. r. o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce, Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Základné

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Doprava, špedícia, logistika, Ľudské zdroje a personalistika, Manažment, Administratívny pracovník, referent, Logistik, Office manager, Personalista, Manažér logistiky


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme zodpovedného, komunikatívneho a reprezentatívneho človeka na pozíciu - Head of Operations pre Českú republiku.
Vašou úlohou bude riadiť, rozvíjať a zastupovať spoločnosť pri budovaní flotily kuriérov pre platformu Wolt.

Naša centrála a kancelárie sa nachádzajú v Bratislave, pričom časť práce je možné vykonávať aj formou home office.

  • zodpovednosť za prevádzku a rozvoj flotily kuriérov v Českej republike,

  • aktívne vyhľadávanie a nábor nových kuriérov,

  • vedenie a motivácia tímu kuriérov, priebežná komunikácia a riešenie ich potrieb,

  • organizácia pracovných procesov, nastavovanie efektívnych postupov,

  • pravidelná telefonická a e-mailová komunikácia s partnermi,

  • spolupráca s vedením spoločnosti na nastavovaní cieľov a stratégií,

  • kontrola výkonnosti flotily a návrh zlepšení,

  • zastupovanie spoločnosti pri obchodných rokovaniach a operatívnych činnostiach.

Životopisy posielať prosím len s fotografiou. Ďakujeme!

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • mladý a dynamický kolektív,

  • služobný telefón a notebook,

  • flexibilná pracovná doba s možnosťou home office,

  • kancelárie v Bratislave,

  • zmluva podľa dohody,

  • zvyšovanie príjmu na základe výsledkov a rastu flotily,

  • možnosť pridelenia osobného asistenta po dosiahnutí firemných cieľov,

  • využívanie vozidiel z firemnej autopožičovne.

  • odmeny zo zisku

Požiadavky na zamestnanca:


  • zodpovednosť, samostatnosť a schopnosť organizovať prácu,

  • výborné komunikačné a prezentačné schopnosti,

  • schopnosť viesť ľudí a motivovať tím,

  • anglický jazyk minimálne na úrovniB1,

  • český jazyk výhodou,

  • skúsenosti s náborom, vedením tímu alebo operatívnym riadením sú veľkou výhodou,

  • práca je vhodná aj pre občanov Ukrajiny.

Vodičský preukaz:
AB

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.