banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Prevádzkový riaditeľ pre úspešnú logistickú spoločnosť

Včerajšie

PERSONALITY, s.r.o.

Nitriansky kraj, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 4 000 € hrubého

+ služobné vozidlo, vrátane využitia na súkromné účely. Finálna vždy mzdy bude predmetom individuálnej ponuky. Radi prediskutujeme spoločne, na základe Vašich skúseností.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vyššie odborné

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Vrcholový manažment, Manažment, Obchodný riaditeľ, Manažér logistiky, Riaditeľ logistiky, Výkonný riaditeľ, Prevádzkový manažér


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

PERSONALITY GROUP prináša atraktívnu príležitosť v oblasti LOGISTIKY. Otvárame výberový proces na kľúčovú pozíciu Prevádzkového riaditeľa, ktorý bude základným pilierom každodenného riadenia operatívy a udržiavania profesionálnych vzťahov s kľúčovými zákazníkmi. Náš klient je stabilná dopravná spoločnosť poskytujúca komplexné služby v oblasti nákladnej prepravy. Vďaka dlhoročnému know-how a spoľahlivosti patrí medzi preferovaných partnerov lokálnych aj medzinárodných firiem.


NÁPLŇ PRÁCE

  • Vedenie, motivácia a rozvoj stredne veľkého tímu s dôrazom na jasné procesy, efektívnu komunikáciu a kvalitu výsledkov
  • Plánovanie, organizácia a kontrola prepráv s cieľom zabezpečiť plynulý chod operatívy
  • Starostlivosť o existujúcich klientov, pravidelný kontakt a zabezpečenie optimálneho priebehu zabezpečovaných služieb
  • Modernizácia, optimalizácia a štandardizácia interných logistických procesov na zvýšenie celkovej efektivity obchodných výsledkov
  • Každodenná úzka spolupráca s dispečingom, vodičmi a externými partnermi na zabezpečenie kvality poskytovaných služieb
  • Monitorovanie trendov v cestnej nákladnej doprave a implementácia praktických zlepšení
  • Reporting prevádzkových výsledkov a návrhy opatrení smerom k vedeniu spoločnosti
  • Práca s internými informačnými systémami, spracovanie dát za účelom optimalizácie plánovacieho procesu

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Stabilné pracovné prostredie v stabilnej logistickej spoločnosti, s dlhoročnou históriou pôsobenia na slovenskom trhu
  • Pracovná zmluva na dobu neurčitú
  • Motivujúce finančné ohodnotenie
  • Priestor na samostatné rozhodovanie, sebarealizáciu a ďalší profesijný rozvoj
  • Služobné vybavenie: notebook, telefón, auto (podľa dohovoru)
  • Profesionálny tím a férové podmienky
  • Možnosť kariérneho rastu

Požiadavky na zamestnanca:

  • Predchádzajúce skúsenosti na riadiacej pozícií v oblasti prepravy / logistiky / transportu obchodu
  • Orientácia na riešenie operatívnych úloh a schopnosť rýchlo reagovať
  • Schopnosť samostatne viesť obchodné rokovania a budovať portfólio, business ownership
  • Skúsenosť s change managementom je vítaná
  • Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
  • Komunikačné a organizačné zručnosti na vysokej úrovni
  • Proaktívny prístup, dôslednosť, zodpovednosť, samostatnosť 

O firme
Naším klientom je stabilná logistická spoločnosť s dlhoročnou históriou pôsobenia na slovenskom trhu.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.